ziekenhuis opname

hoi hoi..

k vraag me af.. veel mensen gedonder met hun bloeddruk.. waaronder dus ik.. ma ik ben a la minute opgenomen int ziekenhuis.. (gister met 36 weken 1 dag) en vanochtend werd er al over gesproken over couveuse enz.. terwijl mijn bloeddruk 150/100 is.. keb hier toch al wel erger gezien volgens mij.. verder trouwens zo goed als geen klachten.. kan iemand mij dit uitleggen?

liefs!

Het gaat er volgens mij vooral om waar je mee begint aan het begin van de zwangerschap.
Meestal is dat zo rond de 120/80 en als hij dan met 20 stijgt in de onderdruk dus naar 100 is dat echt onwijs hoog.
Terwijl voor iemand die begint met een onderdruk van 65 dus 90 al onwijs hoog is.
Ik heb het idee maar weet het niet zeker dat als je richting de 15/20 extra onderdruk gaat dat het dan niet goed gaat.
Ik zelf ben ingeleid met een onderdruk van 160/105 en dan gaat het vooral om die 105 , ik was de zwangerschap begonnen op 120/80,
Bij 100 onder moest ik in het ziekenhuis blijven en met 105 kreeg ik een veter om de baarmoeder mond te rijpen, gelukkig was ik toen al bijna 40 weken dus ik ging op die veter uit mijzelf bevallen op 40wk0 en hoefde toen niet ingeleid te worden met een infuus.

He meis
Heel veel sterkte
Doe het rustig aan....ook al is het moeilijk.
Laat je maar door je omgeving goed verwennen!
Ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen.....
Hou je ons op de hoogte?
x

Mijn bloeddruk was altijd 120/60, heel laag dus. En donderdag opeens 180/90 en zaterdag ondanks de verlagers 180/100, dus toen moest Joost geboren worden. Het is inderdaad zo dat als het verschil te groot word, het een probleem is.

Heel veel sterkte!

Mijn bloeddruk was altijd 120/60, heel laag dus. En donderdag opeens 180/90 en zaterdag ondanks de verlagers 180/100, dus toen moest Joost geboren worden. Het is inderdaad zo dat als het verschil te groot word, het een probleem is.

Heel veel sterkte!

Volgens het boekje is er sprake van hoge bloeddruk als die hoger is dan 140/90. Indien er dan ook nog eiwitten in de urine worden gevnoden, is er sprake van zwangerschapsvergiftiging. Ik ben ook de pineut. Zie mijn posting...

Terug
Bovenaan