ziekenhuis opnamen.

Hoi meiden

Gister ochtend terug gekomen uit kroatië.
Omdat ik daar niet geholpen werd heeft me man alles in de auto gegooit ( we waren aan het kamperen) en zijn we terug gaan rijden.
Als Je daar in een ziekenhuis komt en Je zegt dat Je zwanger bent kunnen ze niets voor Je doen en moet Je door naar een ander ziekenhuis en zo zijn we gewoon 5 keer naar een ander ziekenhuis gestuurd.

Maar eenmaal in nederland aan gekomen eerst nog een paar uur geprobeerd te slapen. Ging opzicht wel.( gister ochtend terug gekomen)
Heb toen om 8 uur de huisarts gebeld het verhaal uitgelegd ( ook dat ik al 5 dagen niet had gegeten en alles wat ik at er ook zo weer uitgooide) en toen kreeg ik te horen ja Morgen om 8.40 hebben we nog wel een plekje voor Je vrij.

Gister avond rond 19:30 toch maar de huisartsenpost gebeld omdat ik het niet meer onthield van de pijn kon toen gelukkig snel terecht. Na de standard onderzoeken en in een potje geplast te hebben bleek dus dat ik een flinke nierbek ontsteking Heb maar omdat ik bijna op mijn reserve zit ben ik nu zo ie zo voor 48.00 uur opgenomen en dan kijken ze verder ( Heb er nu 8.00 uur opzitten)

Jeetje wat ongelofelijk naar. Dat is een hele andere vakantie dan dat jullie je hadden voorgesteld. Wat raar en onbeschoft dat ze je niet wilde helpen. Kan je daar nog iets aan doen, klacht indienen ofzo? En nierbekkenontstekking is naar volgens mij. Goed dat je nu in goede handen bent. Is de baby ook nagekeken? Heeft die last gehad van de onsteking? Heel veel beterschap ik hoop dat je snel opknapt

hoi debjuh!

wat een nare vakantie is dat geweest zeg!
en wat raar dat ze je daar niet kunnen helpen,toch blij dat het hier iets beter is qua gezondheidszorg.

een nierbekkenontsteking lijkt mij in elk geval geen pretje.
maar fijn dat met de kleine uk alles goed is en dat die er geen schade van heeft ondervonden/vind.
hou je taai meis,nog 40 uurtjes te gaan en dan kun je misschien weer lekker naar huis!

heel veel beterschap,en een dikke knuffel!

veel liefs mariska

Terug
Bovenaan