Wat wordt dat kind zwaar joh!!! Ik ging vandaag douchen, (t mag weer, joepie!!) en de druk op mijn blaas is zooooo groot dat ik elke drie minuten moet plassen. Ze danst zo'n beetje op mijn blaas, en ik heb natuurlijk niet ech veel beweging hier, dus onder de douche is dat heeeeeeel zwaar! Er is ook een stoel onder de douche, met zo'n gat erin...handig met die vruchtwater lekkage (?!)
Wat ook lastig is...als ik me dan afdroog, loopt soms het vruchtwater langs m'n benen naar beneden. Heel vervelend, maar ach. Ook heb ik plots vreselijke last van maagzuur, jullie? Ik werd echt ziek vannacht ervan. Bah!!
En die warmte....ik ga strakjes paaseitjes verstoppen voor m'n kinderen, en dan lekker naar beneden wat kouds drinken.
Baby gaat helemaal goed, ik kan haar zo leuk voelen nu, voetjes die je door je buik ziet enzo...was het maar anders, maar voorlopig lukt het nog!! Hoe houden jullie het allemaal? Nog klachten?
Wat ook lastig is...als ik me dan afdroog, loopt soms het vruchtwater langs m'n benen naar beneden. Heel vervelend, maar ach. Ook heb ik plots vreselijke last van maagzuur, jullie? Ik werd echt ziek vannacht ervan. Bah!!
Baby gaat helemaal goed, ik kan haar zo leuk voelen nu, voetjes die je door je buik ziet enzo...was het maar anders, maar voorlopig lukt het nog!! Hoe houden jullie het allemaal? Nog klachten?