Ziekenhuis saga continues

Wat wordt dat kind zwaar joh!!! Ik ging vandaag douchen, (t mag weer, joepie!!) en de druk op mijn blaas is zooooo groot dat ik elke drie minuten moet plassen. Ze danst zo'n beetje op mijn blaas, en ik heb natuurlijk niet ech veel beweging hier, dus onder de douche is dat heeeeeeel zwaar! Er is ook een stoel onder de douche, met zo'n gat erin...handig met die vruchtwater lekkage (?!)

Wat ook lastig is...als ik me dan afdroog, loopt soms het vruchtwater langs m'n benen naar beneden. Heel vervelend, maar ach. Ook heb ik plots vreselijke last van maagzuur, jullie? Ik werd echt ziek vannacht ervan. Bah!! :( En die warmte....ik ga strakjes paaseitjes verstoppen voor m'n kinderen, en dan lekker naar beneden wat kouds drinken.

Baby gaat helemaal goed, ik kan haar zo leuk voelen nu, voetjes die je door je buik ziet enzo...was het maar anders, maar voorlopig lukt het nog!! Hoe houden jullie het allemaal? Nog klachten?

o meid fijn om te horen dat het nog steeds goed gaat met de kleine en met jou... wel minder dat ze staat te dansen op je blaas... ik merk het nu ook dat ik meer naar de wc moet hahaha...

De warmte begint te voelen met dit weer hihi.. veel drinken en rustig bijkomen na wat doen... gelukkig heb ik nu een weekje vakantie om bij te komen..

oh ja dat naar de wc moeten is echt een ramp pfff En dan denk je dat er heel wat komt en moest je rennen voor 3 druppies (tenminste hier dan ;) )

Wel fijn dat het nog gaat gaan met jullie kleintje en met jou natuurlijk. Leuk he dat gevoel in je buik hihi

Vakantie????? Wil ik ook!!! Howel, we noemen het hier al het amstelhotel, want eigenlijk is het eten best goed, en je wordt steeds bedient. Daar moest ik wel weer aan wennen, maar als ik straks thuis ben en niemand brenht mij m'n ontbijt s'ochtends kijk ik toch wel even vreemd;)

Echt drie druppels!! En dan daarbij vruchtwater verliezen. Net was m'n jurk helemaal nat (naast het kraamverband gelopen) en dan heeft m'n buuv visite :-/ D probleempjes worden uitvergroot in zo'n ziekenhuis ;)

Hmmm plassen.... tja ook ik ga met grote regelmaat naar de wc ook in de nacht ik wordt er gewoon wakker van. Maar gelukkig nog niet elke 3 min alsof je een blaasontsteking hebt.

Maar meid even volhouden en genieten van de leuke dingen gelukkig gaat het goed!!

Ja, heel goed, ik krijg morgen weer een echo, en ben echt heel blij dat het nog gaat. Helaas is mijn lieve kamergenootje overgeplaatst naar een ander ziekenhuis, zij is 32w zwanger, en dan moet je plaats maken voor jongere babies, helaas....ik kon het zo goed met haar vinden. Keb nu een nieuwe, maar kweenie. Ik zal mn best doen ;)

Maagzuur is weer over! Ik krijg nu losec, ik heb drie nachten niet geslapen, doffe ellende, maar afgelopen nacht weer normaal. Dus het kabbelt vooort....maar het blijft vreemd, je niet ziek voelen en dan in een ziekenhuis, alweer 2 weken nu!

Dat plassen is ook weer over nu, gek hoor hoe dat wisselt!

Terug
Bovenaan