ziekenhuis/ thius bevalling

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Mijn eerste ingeving was ziekenhuis. Daar zijn mn eerste en tweede kind ook geboren, Maar de tweede leek in de kraamtijd al verkouden en uiteindelijk na 7 weken kwam hij in het ziekenhuis terecht vanwege het rs virus. Is natuurlijk niet gezegd dat hij het al in het ziekenhuis heeft opgelopen na de geboorte, maar toch is dat nu de reden dat ik twijfel of ik niet beter thuis kan bevallen. Ik woon om de hoek bij het ziekenhuis, echt 2 min rijden met de auto. Als er iets mis zou zijn zoude we zo in het ziekenhuis zijn. De vorige keren ben ik in het ziekenhuis bevallen, omdat me dat een veiliger gevoel gaf.

ik beval in het ziekenhuis omdat ik thuis niet mag bevallen. mijn bmi is hoger dan 40 en loop dus ook bij de gynaecoloog, en moet dus in het ziekenhuis bevallen
vind dat erg jammer. van mijn dochter ben ik thuis bevallen, wat mij erg goed is bevallen. moest ik officieel ook in het ziekenhuis bevallen trouwens, maar toen we belden was het al zover heen dat we het ziekenhuis niet meer zouden redden.

Ik beval ook in het ziekenhuis.. Ik woon 'nog'' in een appartement en ze kunnen mij niet op een brancard naar buiten vervoeren... Daarnaast vind ik het wel fijn dat ik de troep daar kan laten!

Ik ga ook naar het ziekenhuis. de andere 2 zijn daar geboren an als ik bedenk wat een rommeltje mijn zoon ervan maakte toen hij geboren werd (echt een enorme plens vruchtwater wat op de grond, tegen de muur en de snel achteruitspringende gyn aankwam) En we hebben net (afgelopen maand) onze slaapkamer opgeknapt, dus ik wil niet weer behangen of de gordijnen naar de stomerij gaan brengen!
En eigenlijk heb ik ook geen zin in al die rommel thuis, we hebben hier hele luxe kraamsuites in het ziekenhuis, laat de troep daar maar blijven. Ik neem het kind wel mee, ha, ha!

Ik beval als alles goed gaat, lekker thuis.
De vorige 2 zijn ook thuis geboren, en dat ging prima.

Heerlijk zo in mn eigen omgeving, de troep wordt voor je opgeruimt. En je bent gewoon lekker thuis, tussen je eigen spullen, je kruipt daarna ook gewoon lekker je eigen bed weer in, HEERLIJK! ,

Mijn 2e was er echt vanaf de 1e wee in 2 uur en een kwartier.
Dus als deze ook zo snel komt, dan hebben we niet eens tijd om erheen te gaan, haha.

Maar ik hou een slag om de arm, we hebben met 30 wkn die echo. En het ligt er helemaal aan wat daar uitkomt.

ik beval ook in het ziekenhuis omdat mijn 1e met een keizersnee is gekomen dus nu moet ik. ook wel een veilig idee hoor1

maar lekker thuis leek me ook wel wat maar ja tis niet anders.

Terug
Bovenaan