Ziekenhuis vervolg

Nou we mogen nog ff blijven, na medicatie blijft de bloeddruk hoog. Ook een spoortje eiwit in de urine dus het is helaas pindakaas voor mij...

Ik hoop maar dat ze zich snel meld... Een plan van aanpak is hier niet echt en ze vertellen alleen wat als jr erom vraagt dus alles lekker vaag, scheelt wel.per verpleegkundige enzo maja...

Morgen ook een afapraak bij mijn eigen gyn. Hier in t ziekenhuis en verder maar alle adspraken afzeggen...

Hoe ist met iedereen verder? Ik lees nu graag.verhalen haha...

Xx kim

he wat vervelend! echt ziekenhuizen he, alleen wat vertellen als je er zelf om vraagt. nou ik hoop voor je dat het een beetje dragelijk is!

hier gaat het na een ontzettende baaldag gister weer goed. ben bij de gyn geweest vanochtend, heb weer een echo gehad en de kleine groeit goed. alles keurig binnen de curve, dus de bevallingsstress is wel weg. (moest kiezen tussen keizersnede of natuurlijk) ze zei dat ze geen enkele reden zag om het niet vaginaal te proberen. heb wel om een ruggeprik gevraagd en die krijg ik als ik het wil, dus ben er wel klaar voor! ben nu 35+5, m'n zoon kwam met 38+5 dus ik hoop over 3 weken weer te kunnen 'werpen' hahaahah!

nou lekker rustig aan doen, laat je lekker verwennen voor zover dat kan want er staat je nog topsport te wachten. lekker uitrusten dus!!

Terug
Bovenaan