ziekenhuis ZWOLLE en Harderwijk

Graag wil ik jullie ervaringen over het bevallen in deze 2 ziekenhuizen.
Ik ben nu voor de 2e keer zwanger, de 1e bevalling was in het StJansdal in Harderwijk.
Dit is op zich aardig goed bevallen,maar zit nu te twijfelen of ik dit keer in de Isala
Klinieken in Zwolle zal bevallen (heb medische indicatie vanwege medicijnen).
Ik woon ertussenin, dus qua afstand is het allebei hetzelfde.

Graag jullie mening!!

groetjes Alies

Ik heb er helemaal geen ervaring mee (woon in buurt nijm) maar zou je adviseren om bij beide ZH rondleiding te vragen over kraamafd en verlosk. De manier waarop op je vragen wordt geantwoord, waarop je wordt behandeld zegt vaak al veel over hoe je rondom je bevalling begeleid zal worden. En misschien heeft ene zh iets dat andere niet heeft (in nijm heeft ene zh kraamsuites: dit betekent dat je in 1-pers,kamer lig waar je ook bevalt, alles is er aanwezig, en nog veel meer voordelen, bijv partner mag op kamer blijven slapen, evenals kindje). Dat was voor mij de reden voor dat zh te kiezen!!
Succes met maken van je keuze,
groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

hoihoi

ik zou ook even bij beide zhuizen een rondleiding vragen. ik ben op 26 sept thuis bevallen van een dochter en moest daarna met spoed na t ziekenhuis gebracht worden.

dit werd t sophia en ik heb er slechte herinneringen aan.. t was er te druk die nacht te chaotisch enz t ziekenhuis heb een boel dingen verkeerd gedaan ben 3700ml bloed verloren en snachts om 12 uur geopereerd en 2 bloedtransfusies gehad...
normaal blijf je dan een paar dagen int zhuis ik was donderdagochtend om 11 uur ontslagen.de verpleging had nauwelijks tijd voor me en dit kwam omdat t ontzettend druk wa sgaven ze later toe er was een babyboom ( volle maan:p)

ook heb ik aan buitenkant hechtingen die oplosbaar zouden zijn nou waarshijnlijk niet nu 4 weken later zitten ze er nog! ik had ook medicatie moeten hebben vanuit tzhuis en staaltabletten dit allebei heb ik ook niet gehad.