hoihoi
ik zou ook even bij beide zhuizen een rondleiding vragen. ik ben op 26 sept thuis bevallen van een dochter en moest daarna met spoed na t ziekenhuis gebracht worden.
dit werd t sophia en ik heb er slechte herinneringen aan.. t was er te druk die nacht te chaotisch enz t ziekenhuis heb een boel dingen verkeerd gedaan ben 3700ml bloed verloren en snachts om 12 uur geopereerd en 2 bloedtransfusies gehad...
normaal blijf je dan een paar dagen int zhuis ik was donderdagochtend om 11 uur ontslagen.de verpleging had nauwelijks tijd voor me en dit kwam omdat t ontzettend druk wa sgaven ze later toe er was een babyboom ( volle maan
)
ook heb ik aan buitenkant hechtingen die oplosbaar zouden zijn nou waarshijnlijk niet nu 4 weken later zitten ze er nog! ik had ook medicatie moeten hebben vanuit tzhuis en staaltabletten dit allebei heb ik ook niet gehad.
voordat ik weg na huis mocht zouden ze me andere infuus vd ambulance die nacht eruit halen half uur later zat die er nog in auto was al bij ingang gezet.
had mn ontslagpapieren al en toen werd er gevraagd is er wat of wil je niet met je kleine meid na huis ( die was die nacht mee) nou zei ik voordat ik ga wil ik wel van dat infuus af haha ( nu kan ik er om lachen toen niet)
mijn zus is die zondag 4 dagen later dan mij bevallen die heeft een zhuisbevalling gehad en verder helemaal geen klachten goed behandeld enz dus ik had gewoon DIKKE VETTE PECH t enigste waar ze bij mn zus niet op haden gelet was manier van persen zodat ze eruit kwam te zien als een vampier.
ieder verhaal is dus verschillend en ik zou gewoon een rondleiding vragen.
op t moment van je bevalling kan natuurlijk in beide zhuizen weer een hele andere sfeer hangen heb al een x eerder int sophia gelegen en toen niks geen klachten over t ziekenhuis.
hoop dat je iets met mn verhaal kunt
liefs miranda