ziekenhuis

Hoi allemaal,
ik ben met ronde nr 5 bezig.. maar ik ga eind aug naar ziekenhuis..
Ja, nu zullen sommige zeggen dat is vroeg maar.. Mijn moeder heeft voordat ze mij kreeg veel (7) errug late miskrame gehad..baby'die dood geboren werden, kindjes die paar uur hebben geleefd en toch dood gingen..gewoon 1 groot drama.. Nu heeft ze om mij te krijgen med genomen en omdat het ziekenhuis weg is kan niemand mij zeggen wat ze precies genomen heeft.. Ik kan dus een des-dochter zijn.. vandaar dat ik nu vast ga en ook vanwege mijn leeftijd 33jr..
maar goed nu mijn vraag;
is er iemand hier op het forum die mij van vertellen hoe het in het ziekenhuis gaat?? wat willen ze allemaal weten, welke onderzoeken.. wil me graag beejte voorberreiden..
heel erg bedankt..
liefs Anne
xxx

he anne,

ben ik weer, krijg nu gelijk een beetje antwoord op de vraag die ik je al stelde onder een eerder berichtje van je!

ik kan je wel iets vertellen over hoe het bij mij ging in het ziekenhuis.
het kan bij jou/jullie zh natuurlijk wat anders gaan maar dan weet je alvast iets.

als ik jou was zou ik er met je partner naar toegaan. de gyn stelt je vragen over ziektes in de fam (van jezelf en partner) inderdaad ook over medicijn gebruik etc.

meestal krijg je dan ook een inwendig onderzoek (met een eendebek kijken), misschien dat ze ivm je leeftijd ook wel een uitstrijkje maken als je dat nog niet/nooit gehad hebt.
ikzelf kreeg ook een inwendige echo (met een staaf met een condoompie erom heen kijken), best geinig! je ziet dan je baarmoeder etc op zo'n tv-tje!

ze zullen bij jou wel degelijk verder gaan vragen over het verleden van je moeder. probeer er dus zoveel mogelijk van te weten te komen. hoelang heeft je moeder "iets" geslikt, al voor ze zwanger was van jou, tijdens dat ze zwanger was van jou, erna nog??? ivm met borstvoeding etcetc.

kleur van het doosje, pilletje de grote ervan....misschien kan een gyn daaruit opmaken of het des geweest kan zijn!

heel veel sterkte daar (wanneer moet je?) en als je nog wat wilt weten laat je het wel horen he!
hopelijk heb je wat aan mijn verhaal

xx kimpansee

He Anne,
Toevallig dezelfd naam en hetzelfde verhaal (bijna tenminste)
Mijn moeder had voor ze mij kreeg ook 6 x een miskraam gehad waarvan ook enkele laat in de zwangerschap. Zat in hetzelfd schuitje als jij, wil graag zwanger worden maar wist ook niet precies hoe het zat. Mijn moeder gebruikte ook hormonen om een miskraam te voorkomen. Hebben ze toen uitgezocht was gelukkig geen DES hormoon. Er werden toendertijd heel veel hormonen gebruikt voor dit soort doeleinden. Gelukkig ook een hele boel andere hormonen die niet onder de DES vallen. Misschien val je er buiten. Je gyn. zal w.s. een inwendig onderzoek doen, des dochters hebben soms namelijk een andere anatomie van de geslachtsorganen, let wel hoeft echt niet zo te zijn hoor. Misschien kun je eens op de internetpagina van DES kijken. staat ook veel info op.
Liefs Anne

Hoi anne,
is dit ook jouw eerte poging tot een kindje? of heb je al iets thuis rond lopen,kruipen??
ik ben 33jr en wil eigenlijk al mijn hele leven kinderen. Mijn zus (16jr) ouder kreeg haar eerste kind toen ik 12jr was.. vanaf toen wilde ik ook kinderen.. ze heeft nu 3 meiden en het zijn hele goede vriendinnen van mij.. ze willen graag een neefje of nichtje en steken dat ook niet onder stoelen of banken..
heb nu eindelijk de man van mijn dromen en nu wil het maar niet lukken.. Hij dacht zelf dat ie mij maar 1x hoefde vol te schieten en RAAK.. hij vindt het nu ook wel lang duren.. en ikke ook..
vertel eens iets over jezelf..
liefs anne
xxx

Terug
Bovenaan