ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Maandag moet ik voor de 2e keer naar de gynaecoloog. Ditmaal gaan ze bloed bij mij afnemen en krijgt mijn vriend een zaadtest. Ik weet niet wat ze verder nog gaan doen...maar ik vind het best spannend allemaal.
gr Jackje

Hi Jackje,

Begrijp dat je je nu toch wel wat zenuwachtig gaat maken en voelen want je hoopt zo dat alles goed zal zijn, het zaad van je vriend dus die spanning is volkomen te begrijpen maar ja daar heb je natuurlijk niks aan.

Toch wil ik je sterkte wensen en probeer toch rustig te blijven want misschien is alles wel gewoon oke en gelukkig weten ze aan veel dingen iets te doen dus succes ermee.

Wat doen ze dan met jouw bloed wat kunnen ze daaraan zien? en hoelang moet je wachten op de uitslagen?

Had vorige keer nog gereageerd op je berichtje dat je een nieuwe baan had maar heb het niet meer terug kunnen vinden dus weet niet wat je, en of je toen gereageerd had op mijn vraag of dat je nu weer in de psychiatrie werkt of nu iets geheel anders doet?

Nogmaals sterkte met wachten! succes.
Lees het wel van je groetjes Chili

Hoi Jackje,

Veel sterkte en succes maandag! Ik zal duimen dat alles okee is. Liefs van Sophia

Terug
Bovenaan