Ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Eerst wil ik Flower even heel veel sterkte wensen, want wat een ontzettende domme gyn daar in het ziekenhuis bij jou. Hopelijk komt het snel goed en kan je straks heerlijk genieten van een kleine meid of knul.

Zelf zit ik op dit moment ook middenin een cyclusonderzoek, ben deze week al twee keer bij de gyn geweest en morgen moeten we weer terug om te kijken of er een eisprong plaatsgevonden heeft. Dus heel wat afgeklust haha. Alleen even een vraagje, misschien dat iemand het weet. Ik heb astma en gebruik daarvoor dagelijks medicatie. De gyn wil nu samen met een longarts gaan kijken wat voor een effect dit heeft als je bezig bent met zwanger worden en voor straks als ik hopelijk eindelijk een keer zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee?? Hoor nl de gekste dingen hierover.
Ik hoop voor alle meiden ( en de mannen en vriendjes daarvan) dat ze snel zwanger zijn!!
Liefs Natasja

Hi Natasja,

Dank je wel voor je medeleven!!

Ik lees dat je ook astma hebt, dit heb ik ook!!!!
Welke medicijnen slik je?? Ik Foradil en Pulmicort.
En hoe lang zijn jullie nou bezig??
wij zijn nu 13 maanden bezig en ik ben 26 jaar oud!
Misschien kunnen we elkaar steunen!!

Liefs Flower

Hallo Natasja,

Ook ik heb astma en gebruik ventolin en flixotide, ook ik weet niet of het schadelijk kan zijn voor de kleine. Wel heb ik in de bijsluiters gelezen dat je het gewoon kan gebruiken in overleg met je arts. Ik heb wel gelezen dat als je kindje er is dat het verstandig is om je kindje de eerste 6 maanden borstvoeding te geven, zo bouwt je kindje meer weerstand op......
Verder weet ik er niet zo veel van.
Dus ik ben benieuwd wat de gyn en de longarts je kunnen vertellen.
Sterkte met de onderzoeken!!!

Succes!!!

Groetjes Saskia

Hier nog een met astma ! Ik gebruik nu Symbicort en da's in overleg met m'n longarts waar ik ieder half jaar controle bij heb. Wel was er vorig jaar toen ik deze kreeg weinig over bekent en zei hij dat ik het nodig heb en zonder is het ook niet goed voor de kleine in je buik. Wat ik heb gebruikt tijdens de zwangerschap van mijn dochter is er niet meer dus had ik weinig keus. Wel moet ik zeggen dat ik sinds kort de molen ingegaan ben en nu er aan denk om de longarts te contacten en toch te vragen om een ander medicijn. Omdat ik een miskraam achter de rug heb en sindsdien alweer een jaar bezig ben ga ik nu toch twijfelen. Het blijft een medicijn,maar ja inderdaad : zonder kan ik ook niet. XXX

Terug
Bovenaan