<p>Hi allemaal!</p><p>Ik wil even mijn verhaal kwijt. Vandaag een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht omdat wij inmiddels 1,5 jaar bezig zijn. Helaas tot op heden zonder het gewenste resultaat. Het zaad van mijn man is helemaal in orde en ze hebben bij mij vandaag mijn eierstokken en baarmoeder na gekeken. Deze zagen er keurig uit. Nou willen ze wel deze cyclus meekijken en mag ik volgende week weer terug omdat ze dan mijn baarmoederslijmvlies gaan meten.</p><p>Nou het volgende waar ik een beetje van schrok. Mijn arts zei dat als het baarmoederslijmvlies in orde is dat we het nog maar 6 tot 12 maanden op de normale manier moeten proberen omdat als we de medische molen in zouden gaan we ook maar 30% kans zouden hebben op een zwangerschap. <br />Tenzij we er echt op zouden staan direct de medische molen in te gaan. <br /><br /></p><p>Ik vind het best vreemd dat ze zeggen dat we het nog maar 12 maanden moeten proberen omdat we er al 18 op hebben zitten. Ik had verwacht dat ze meer zouden kunnen doen. <br />Maar wellicht waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.</p><p>X</p>