Ziekenhuis

Hallo allemaal,

Nadat we in 2016 trouwden, probeerden mijn man en ik bewust en actief zwanger te worden. Pas in 2018 raakte ik zwanger, het jaar er op mochten wij ons zoontje verwelkomen.

Toen hij anderhalf was, wilden we weer zwanger gaan worden. Helaas tot op heden nog zonder resultaat. Afgelopen najaar ons daarom laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Zowel bij mij als bij mijn man blijkt alles in orde te zijn. De dokter vertelde dat een behandeling een slagingspercentage van 30% heeft, bij ons samen kwamen ze uit op een slagingspercentage van 42%. Er werd ons dus veel succes gewenst en we moesten het nog maar even een jaar op natuurlijke wijze proberen.

Nu weer ongesteld geworden, dus weer een teleurstelling.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie allemaal proberen om zwanger te worden. Mijn cyclus is regelmatig en standaard (28 dagen). Ik heb een app die mijn cyclus bijhoudt en aan geeft wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik eet over het algemeen gezond en gevarieerd en slik foliumzuur. Ik heb een periode de Daysy gebruikt, maar werd helemaal gek van het dagelijks temperaturen.

Gebruik je alleen een app voor je ovulatie? Of ook ooit getest? Bij mij bleek bij mijn mooie cyclus van 28 dagen ik mijn ovulatie toch ver na dag 14 had, namelijk rond dag 19/20. Als ik van de app zou uitgaan kan het in mijn geval dan eeuwig duren

Dan zou ik inderdaad ook beginnen met ovulatie testen. En je partner qua gezondheid? Roken, alcohol en dan soort dingen? Voor mij inderdaad hetzelfde als wat Ananasss zegt, volgens de app meestal dag 15/16 maar ik zit vaak 2/3 dagen later. Ik voel mijn eisprong wel heel luid en duidelijk. Precies 12 dagen later altijd ongesteld dus wat dat betreft heb ik er wel zicht op. Om die reden is misschien ovulatietesten gebruiken indd een goede optie?

Terug
Bovenaan