ziekenhuis

Hallo,

Ik wilde even het volgende aan jullie voorleggen. Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar bezig om zwanger te worden. We mogen nu voor de eerste keer a.s. donderdag naar het ziekenhuis naar d egeanacoloog. We weten allebei niet wat we moeten verwachten. Kunnen jullie ons een beetje meer vertellen? worden er al onderzoekjes gedaan de eerste keer?

Hoi anoniem,

Bij 1e bezoek aan de gynaecoloog kreeg ik wat vragen over mijn cyclus, gezondheid van mijzelf en familieleden e.d. Verder kreeg ik een inwendige echo. Later moest ik ook bloed laten prikken en kreeg mijn vriend een zaadanalyse.
Gelukkig was het minder erg dan ik van tevoren d8, al zijn er natuurlijk leukere dingen!!!

Suc6
gr Jackje

Hoi,
Bij mij ging het ongeveer hetzelfde. Vragen aan ons beiden over gezondheid enc. Temperatuurlijst werd door de gyn bekeken en ik werd inwendig onderzocht. Mijn vriend kreeg een potje mee om twee weken later in te leveren en bij mij is er later bloed geprikt om te kijken of ik wel een eisprong had. Ongeveer 6 weken later hadden we weer een nieuwe afspraak voor alle uitslagen. Heel veel succes, groetjes Noortje

Wij kregen een orienterend gesprek waarin wat vragen werden gesteld. Ik moest meteen even bloedprikken en omdat ik goed in de cyclus zat en we toevallig seks hadden gehad deden ze meteen een samenlevingstest.
Er werd tijdens deze afspraak data gepland voor het zaadonderzoek. Mijn man moest op 2 momenten een potje inleveren, er werden een aantal nieuwe samenlevingstesten gepland, urine werd getest enz.
Al met al vonden wij het allemaal wel meevallen. Je moet er even doorheen maar het is te doen.

Succes
gr.Inge

Terug
Bovenaan