ziekenhuis :-(

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wat heb ik weer veel te lezen op het forum.
Heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is echt niet leuk.
ben 30 weken zwanger van ons 2e kindje en heb nu al symptonen van zwangerschapvergiftiging: eiwit in urine en hogere bloeddruk.
Als je dan in het ziekenhuis ligt en je kleine meisje is ergens aan't logeren, snik snik.
Gelukkig mocht ik gisteren weer naar huis maar met het recept dat ik rust moet houden.
Hoe doe je dat met een kindje van 1 rond je?
En je huishouden dat toch ook een beetje bijgehouden moet worden?
Dinsdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis voor controle. Ik hoop please dat ik dan niet weer moet blijven. Heb nog heel wat weken te gaan.
Ik lag ook nog helemaal alleen op een kamer achteraan op de afdeling. Je ziet zo'n hele dag bijna niemand en er is maar 2x een uur bezoekuur. Is echt weinig.
Ik ga proberen me maar een beetje rustig te houden maar of dat lukt...
't Zou echt nog een beetje te vroeg zijn als het nu geboren wordt.
Zo ik ben ff m'n verhaal kwijt.
ZIt er best over in of alles goed gaat komen.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Dat is balen zeg....maar ja proberen rust te houden is inderdaad moeilijk met een dreumes van 1 jaar (8 mei toch? Mijn zoontje ook) en dan willen ze ook net gaan lopen en hangen ze lekker aan je!

Nou proberen vol te houden, je moet er in ieder geval nog 7 uitzitten...houdt de moed erin!! Het komt goed, en is het allemaal waard! Heel veel sterkte van de week. En probeer er nog van te genieten!

Groetjes girll1

Hey Marianne,

Wat naar heej, kan me voorstellen dat je je er niet lekker onder voelt. gelukkig sta je wel onder controle en houden ze dus alles goed in de gaten!

Gelukkig heb je dit forum dat je af en toe van je af kan schrijven! Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en snap dat je het zwaar hebt! Hopelijk kan je dinsdag na de controle weer naar huis...
Kun je in het andere geval geen lapotopje regelen met internet ;-) kun je in het ziekenhuis iig lekker forummen.

Nou heel veel strekte en doe rustig aan (hoever dat kan)

Evelien

Hoi Marianne,

Jeetje balen zeg! Hopelijk is het de volgende keer goed en hoef je niet te blijven, zit je inderdaad niet echt op te wachten met een kleintje thuis!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan