ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Ik moet even m'n verhaal kwijt hoor. Vandaag met onze zoon (bijna 7,5 maand) naar de uroloog geweest, omdat 1 balletje niet is ingedaald, en door de consultatiebureau arts ook niet te vinden was. Gelukkig kon de uroloog het wel vinden; het zit er in ieder geval, en zo te voelen ook goed qua grootte. Volgens de uroloog is het het beste om voor het eerste jaar te opereren. Onze zoon wordt nu in mei of juni geopereerd; spannend hoor!
Volgens de uroloog is het een kleine ingreep, maar toch, het is ons kleine jongentje!!
Vooral het moment wanneer hij onder narcose wordt gebracht lijkt me moeilijk.
Ik zat  al te huilen toen onze hond vorig jaar geopereerd moest worden, en ik erbij was toen ze onder narcose werd gebracht. Pfff; dat wordt nog wat!
Ik was even benieuwd of er nog meer kinderen zijn die dit hebben, of al een operatie hebben gehad. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Liefs Mar

He, wat vervelend!!!
Bij het Najaar 2006-forum staat momenteel ook een topic van een mama wiens zoontje een soortgelijke operatie heeft gehad. De topic heet "Operatie..." Staat nog vrijwel bovenaan, dus makkelijk te vinden.

Veel sterkte meid! Knuffel je jochie maar extra hard!

Hoi

wat vervelend zeg, ik heb er geen ervaring mee wel heeft mijn zoontje nu 8mnd.
een waterbreukje.
Dat houd in dat zijn ëne balletje veel groter is dan de andere en dat het waarschijnelijk niet goed afgesloten is en er water bijin zit.
Hij zou hier ook aan geholpen moeten worden,
maar het is nu bijna niet meer te zien het kon ook vanzelf verdwijnen.
we moeten nu dus afwachten tot hij 1 jaar is.

heel veel succes ermee

Groetjes Mascha

Hoi!

Heel vervelend voor jullie maar het komt goed!
Mijn middenste boy is er in januari aan geholpen (2jaar) en ik was op van de zenuwen. achteraf gezien viel het heeeeeeeeel erg mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn verhaal staat inderdaad ook op het najaar 2006 forum.

Succes! groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan