Ziekenhuis!!!

Hoi Dames,

Nou alles ging zo goed met de zwangerschap. Tot de kleine ging draaien afgelopen vrijdag. Voelde helemaal geen beweging meer (normaal heel de dag door) en kreeg ook nog bloedverlies zaterdag ochtend. Moest van de verloskundige gelijk naar het ziekenhuis. Ze hebben daar een hartfilmpje gemaakt en een echo en een uitstrijkje van mijn baarmoedermond gemaakt. Alles zag er goed uit, maar ze wouden me zondag toch nog even voor de zekerheid checken met weer een hartfilmpje van de kleine.

Ik zondag met goede moet naar het ziekenhuis met een vriendin manlief moest voetballen. Ik al gezegd dat de ze de kleine wel goed zou zien bewegen, maar nee hoor heb een uur gelegen op in allemaal standjes, maar de kleine vertikte het gewoon om zich maar te laten zien. Ze hebben gelijk bloed geprikt niet te weinig, want omdat de kleine niet goed meer beweegt met 31 weken schijnt het dat hij/zij het niet naar de zin in de buik heeft en nu gaan ze onderzoeken waarom en moet vrijdag weer naar het ziekenhuis als het al niet eerder is, want de kleine laat zich echt maar weinig voelen.

Nou ja dit moest ik even kwijt. Zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben en zo ja waarom bewoog de kleine bij jullie minder?

Liefs Margot

Margot,

Dat is schrikken zeg!!!
Dat je je kindje niet meer voelt.
En dan weer zo lang liggen daar in het ziekenhuis gisteren!

Hopelijk heb je snel bericht, en gaat alles goed met jullie ukkie!!

succes!!

groetjes Elise.

ow getsie margot!

wat moet jij geschrokken zijn.. en de schrik zal nog wel niet weg zijn...
spannend allemaal zeg!

ik vind het moeilijk te zeggen.. wat is nou veel bewegen?
ik voel onze gup wel iedere dag bewegen, maar overdag veel minder dan 's avonds.
maar ik denk dat het heel goed is dat ze het serieus nemen. want als je eerst je kindje veel voelt en dan ineens niet meer zoveel.. dan kan er natuurlijk wat zijn.

houd je ons wel op de hoogte?!
liefs Carina

Lieve Margot,

Wat een vervelend bericht zeg!
Ik kan me goed voorstellen dat als je het een deze dagen maar 1 keertje voelt je een gat in de lucht springt!
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat hij/zij zich vrijdag wel even laat zien!

Liefs Sabina

Bah, wat een vervelend bericht!
Pffff, wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat er niets ernstigs aan de hand is.

Heel veel succes en sterkte, meid!

Groetjes, Karin
31+1 wkn

Dank jullie wel voor de reactie's. Gister weer naar het ziekenhuis geweest en weer een uur gelegen voor het hartfilmpje. Deze keer was het beter dan zondag dus dat was al positief. Na het filmpje maakte ze weer een echo om te zien hoe de kleine lag. Gelukkig bewoog het wel goed en zwaaide zelfs even weer een foto erbij gekregen heb nu al bijna een foto album vol van de kleine zonder dat hij/zij er is. Ik ga nu wel met een geruster hart vrijdag naar het ziekenhuis. Heb nu ook zo'n hartluisterapperaatje gekocht dus kan ik zelf ook nu elke dag controleren of de kleine het nog naar z'n zin heeft. Ik hou jullie zeker op de hoogte over vrijdag.

Liefs Margot ( 31 weken zwanger)

gelukkig...
en heerlijk he.. zo'n apparaatje. vooral nu zal het fijn zijn dat je ook thuis lekker kunt luisteren. al is het maar voor je eigen gemoedstoestand!

ik denk aan je!
liefs Carina

Terug
Bovenaan