ziekenhuis

Hey meiden.

Ik heb vandaag de hele ochtend in het ziekenhuis door gebracht. Moest even naar het anesthesie-spreekuur ivm de keizersnede volgende week. Mijn bloeddruk bleek ineens flink te zijn gestegen en ook mijn onderbenen zijn 2 x zo dik geworden in een paar dagen tijd. Dat werd een bezoekje aan de gynaecoloog. Een half uurtje aan het CTG apparaat en bloeddruk gelegen. Het CTG was gelukkig allemaal goed, Bloeddruk bleef te hoog. Toen naar lab voor urine en bloed in te leveren. Vanmiddag kreeg ik de uitslag dat er geen eiwit in zat dus mocht ik gelukkig thuis blijven. Moet nu wel maandag weer terug komen...Zo gaat je verlof wel zo voorbij met al die ziekenhuis bezoekjes...
Maar goed, gelukkig maar dat het goed gaat. Misschien blijft ie niet eens tot vrijdag zitten.....
We zullen het zien en jullie het wel...

Groetjes Yvonne

Da's balen Yvonne, enig idee hoe dat nou zo komt?? Ja, ik kan me voorstellen dat je een ander beeld had bij je verlof, jammer is dat. Ach zo meteen ga je gewoon extra genieten van je ukkie. hihi... verlof, ... ik zou officieel nog in mijn zwangerschapsverlof zitten, maar Devan is al 3 en halve week oud !! Dat ging pas vlot !

Hoi,

Dat is balen, even naar het ziekenhuis en meteen de hele dag zoet. Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten. Probeer een beetje te ontspannen, hoe moeilijk het ook is.

Succes!

Liefs Nanda

Hoi Yvonne,

Ik hoop dat je je wel beter voelt, deze week moet het gaan gebeuren.
Ik vond het erg vreemd om te weten op welke dag onze kanjer zou komen.
Ik had ook de laatste dagen mega benen, alleen was mijn bloeddruk wel goed.
Zet hem op meid

Evelien en Kevin(bijna 3 weken)

jeetje dat is ook wat!ik was ook 4,5 kilo aangekomen in 1 week door allemaal vocht:(grrrrrr

hoop dat je snel bevallen bent(en dat hoop ik ook voor mezelf;)

groetjes nienke

Zo, vandaag weer op controle geweest. Deze keer stond ik binnen het half uur buiten!
Weer een andere gynaecoloog maar deze doet de keizersnede vrijdag dus ik ben wel blij dat ik hem even gezien heb. Het lijkt me wel een geschikte dokter, had er een goed gevoel bij. Gelukkig was mijn bloeddruk nog steeds hetzelfde dus ik mocht weer lekker naar huis. Ik moest nog maar even genieten zei hij. hahaha

Donderdag hebben we intake gesprek op de afdeling en ik heb al in het boekje gelezen dat ik met mijn laptop kan internetten daar dus ik hou jullie op de hoogte...
Ik ben ergens in de ochtend aan de beurt...
SPannend!!!!!!

Zet hem op meiden.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan