ziekenhuis

Hoi allemaal

Dit keer eens niet over 1 van de kinderen.
Ik moet zelf naar het ziekenhuis om foto's te laten maken van mijn voet.Het meest zie ik op tegen het eventueel gips krijgen en dan niet mobiel te zijn.Hoe moet ik dan nog 20 keer per dag met Joyce naar de wc?om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zal even bij het begin beginnen.Vorige week zaterdag ben ik om ver gelopen door twee Honden.Het ging heel zachtjes,maar toch naar terecht gekomen.Ik dacht dat het gekneusd was en heb mijn voet ingepakt en ben gewoon doorgegaan,wel wat meer rust genomen hoor.
Gisteren toch maar naar de huisarts want het blijft dik en is wat blauw.En nu moet ik dus toch foto's maken,bah bah bah!De huisarts vertrouwde het niet.

Hopelijk ben ik op tijd weer thuis want Max moet vanmiddag afzwemmen voor zijn B-diploma.

Duimen jullie voor me?

Groetjes Jessica (Y-E-S)

Hoi

Daar ben ik weer.
Er was gelukkig niets gebroken,maar wel een combinatie van gescheurde enkelbanden en een gekneusde enkel.Dus jammer genoeg veel rust,hoe???? en ik zit stevig in het tape.

Wij gaan vandaag naar de camping (voor 5 weken) en ik moet dus daar naar de huisarts voor nieuwe tape,want de verwachting is dat de zwelling af gaat nemen en dat de tape dan te wijd zit.Wat een extra werk toch weer,maar het moet maar.

Groetjes Jessica

PS:Max heeft zijn B-diploma op zak en ik heb erbij kunnen zijn.

hoi Jessica,
nou gelukkig niets gebroken...niet dat gescheurde banden en gekneusd al niet erg genoeg is hoor...
Maar inderdaad maar wel goed je rust pakken dan. Wie weet gaat dat op de camping wel een beetje lukken.
In ieder geval prettige vakantie en beterschap! En nog gefeliciteerd voor Max zijn B-diploma :)

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan