Ziekenhuis

Helaas ben ik een paar uur geleden opgenomen in het ziekenhuis met een baarmoeder ontsteking. Ik ben er gelukkig snel bij!
Ik had al een paar dagen buikpijn maar dat werd vanmiddag erger na veel bloedverlies toch maar de VK gebelt die me gelijk doorstuurde naar het ziekenhuis waar na onderzoek dus een baarmoeder ontsteking werd vast gesteld.
Wat ben ik blij dat ik borstvoeding geef want nu mag mijn dochter Karlijn lekker bij me blijven.

Hoop dat ik weer snel naar huis mag en tot die tijd vind ik internet in het ziekenhuis toch een goede uitvinding :)

Gatverdarrie, gelukkig dat je er snel bij was. En dat karlijn lekker bij je mag blijven. Hoop dat je snel weer lekker thuis bent.
Sterkte.
Dikke kus, Kim.

ai, dat is minder. Maar gelukkig maar dat jullie er op tijd bij waren. En heel fijn natuurlijk dat Karlijn bij jou mag zijn. Sterkte en doe vooral rustig aan.

Liefs

Joyce

Oei das even schrikken. Gelukkig hebben jij en de VK gelijk actie ondernomen!!!!

Wel erg fijn idd dat je dochtertje bij je mag zijn in het ziekenhuis.

Sterkte, en ik hoop dat het snel voorbij is en dat je lekker thuis kunt genieten van de nieuwe aanwinst!

Liefs

Hoi hoi,

Wat ontzettend vervelend voor je. Gelukkig dat je er snel bij was. Wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer opknapt.
Wel fijn dat je Karlijn lekker bij je hebt..
Rustig aan en hopen dat je snel weer naar huis toe mag.

Liefs Dominique

Terug
Bovenaan