ziekenhuis

Hoi dames,

Ik was even een paar dagen weg want ik heb helaas 2 nachtjes in het ziekenhuis moeten doorbrengen! Woensdagochtend ben ik begonnen met overgeven en dit stopte niet meer. Eind van de middag was ik al uitgedroogd en om 18.00 lag ik op zaal aan het infuus. Vanmorgen ben ik wer thuis gekomen en gelukkig gaat het wer een stuk beter! Nog wel erg zwak en moe, maar gelukkig niet meer misselijk en ik kan weer eten!!!

Wel één voordeel hieraan...ik heb woensdagavond direct een echo gehad en alles is goed met ons kleintje!! De datum klopte ook, ik ben nu 7 wk en 4 dagen zwanger.

Meiden ik hoop dat jullie niet zo misselijk worden (ik hoop ik ook niet meer haha) en geniet!!

Liefs ciomama

Jee wat heftig zeg!!veel sterkte,ben nu net 4 weken en 2 dagen zwanger,maar nog niet misselijk,(bij andere 2 zwangerschappen ook niet dus hoop nu weer niet)
gelukkig dat alles goed is met jullie kleintje

Jeetje wat naar zeg! Voel je je nu wel beter? Hopelijk blijft het nu weg! Zou leuk zijn als je ook een beetje kon genieten van de zwangerschap! (Hoewel, ik geloof dat we dat sowieso niet vóór het tweede trimester moeten verwachten!)

Terug
Bovenaan