Vijdag zei de verloskundige nog dat me lichaam zich voorbereid op de bevalling. Daarna steeds meer last gehad van mijn baarmoeder, veel slijm, misselijk, tinteling in armen en benen, tinteling en pijn steken van onder en het koude zweet over heel mijn lichaam. Wist niet of het weeen waren maar had veel last van mijn baarmoeder. Vanmiddag had ik om het uur een harde buik en tussen door steken toch voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld. Ik mocht voor de zekerheid langs komen en moest drie kwartier aan de aparatuur liggen voor het hartje te controleren van de baby en of ik weeen had. Hartje van de baby was goed, hij was erg actief en zag zijn hartslag terug zakken 115 en oplopen naar 175 als hij aan het bewegen was. Ik had nu om de half uur weeen. Ook nog een binnenwaartsonderzoek gehad of ik al onsluiting had maar dat was niet zo. Er zat zelfs nog een tuitje bij mijn baarmoedermond, geen idee wat het is. Iemand een idee vergeet het te vragen in het ziekenhuis. Ze zegt kan nog een paar dagen duren of weken. groot verschil in tijd zeg hoop dat het een paar dagen is. Ben 37 weken en twee dagen.