ziekenhuis

Hallo dames,

Vandaag een middagje ziekenhuis gehad. Eerst bij de internist. Ze vroeg alleen wat dingen en heeft mijn bloeddruk gemeten. Deze was weer wat hoog. Daarna naar de diabetesverpleegkundige. Zij heeft vooral het meetapparaatje uitgelegd. En toen moest ik gelijk daar even proefprikken. En als laatste naar de dietiste. Hier helemaal moeten vertellen wat ik eet en hoeveel enzo. Nu blijkt dat daar niet heel veel aan te veranderen hoeft. Ik moet even gaan uitproberen waar ik op reageer. Al met al 3 uur in het ziekenhuis geweest. Nu is het even afwachten hoe het verder gaat. Volgende week belt de dia. verpleegkundige hoe het gaat.
Wil ik naar huis gaan, kom ik er achter dat mijn portomonnee nog thuis ligt. Dus toen manlief gebeld en die heeft even geld gebracht om het kaartje te kunnen betalen.

Verder was vandaag mijn laatste werkdag. Ik ga nu volledig te ziektewet in tot dat mijn verlof begint. Toen ik het mijn klas vertelde, kwamen de tranen. Eerst bij de kinderen en toen kon ik het ook niet meer drooghouden.

Al met al een raar dagje geweest.

Fijne paasdagen!

Hej,

Wil je veel succes wensen. Ik hoop dat je een beetje kan genieten van je rust. Het lijkt me erg moeilijk om alles nu al los te moeten laten. Dat wil niemand natuurlijk. Ik weet niet hoe het verder met jou en je buikbewoner gaat, maar ik hoop dat de rust je goed doet. Ziektewet is natuurlijk bedoeld om ziek thuis te zitten, maar ik hoop dat deze periode toch iets positiefs zal brengen!

Een fijne pasen gewenst!

Ps. Wij gaan morgenochtend voor de pretecho! Spannend!!!

Terug
Bovenaan