ziekenhuisopname ivm harde buiken

Hallo allemaal,

Ongeveer 7 weken terug heb ik hier een vraag gesteld omdat ik zoveel last had van harde buiken vanaf 26 weken.

Ik wilde toch even laten weten dat als je af en toe een harde buik hebt dit geen probleem is maar als je er veel op een dag hebt moet je echt  rust nemen. Anders kan het net als bij mij gebeuren dat je in het ziekenhuis terecht komt en  aan de weeenremmers moet. Ik schrijf dit niet om mensen met harde buiken bang te  maken maar  alleen om te waarschuwen dat als je zeer regelmatig harde buiken hebt met matige inspanning je toch even je v.k. moet inlichten en dus echt  goed rust moet nemen!!!!!

Groetjes Yolanda    
 
Wat vervelend zeg! Is alles weer in orde nu?
Ik heb zelf ook al een keer een uitgebreide controle gehad omdat ik bij rust last van mijn buik bleef houden. Gelukkig niets aan de hand maar het was een goede waarschuwing. Het was ook zo moeilijk om rustig aan te gaan doen. Nu het beter gaat merk ik echt dat ik in de remmen moet. Je doet al zo snel te veel en dat is niet goed.

Fijn dat het weer beter gaat en dat je nog even verteld hebt wat er gebeurt is. Het is een goede waarschuwing voor iedereen!
 
Bedankt voor je reactie!

Het gaat nu wel weer  beter. Ik heb dus eerst 4 en halve week in het ziekenhuis gelegen en moet nu thuis liggen. Ik ben nu 33 weken dus het gaat de goede kant op, gelukkig!


Fijn dat het bij jou ook beter gaat nu je rust hebt. Hoeveel weken ben jij?

Groetjes Yolanda
 
Terug
Bovenaan