Ziekenhuisopname

<p>Hoi Allemaal,</p><p> </p><p>ik moet even mijn verhaal kwijt. De laatste 2,5 week is er zoveel gebeurd. Ik voelde me goed, moest naar het ziekenhuis voor controle van m’n bloeddruk, deze was 150/90 aan de hoge kant maar viel nog mee naar mijn idee omdat het ook 38 graden was buiten. Bloed laten prikken, bleken m’n leverwaardes te hoog te zijn waardoor ik een nachtje opgenomen moest worden en starten met bloeddruk verlagers.</p><p>hiervoor kreeg ik aldomet, bloeddruk bleef netjes en stabiel. Leverwaardes werden echter wel steeds slechter, geen eiwitten in de urine dus niet gelijk zwangerschapsvergiftiging. Ik werd overgeplaatst naar een ander ziekenhuis dut omdat ik pas 27 weken zwanger was, met de baby ging alles goed.</p><p>iedere dag werd er bloed geprikt, leverwaardes waren fors verslechterd, oorzaak nog onduidelijk. Echo van de lever gemaakt galstenen te zien, mogelijk dit de oorzaak? Alleen vreemd want nooit pijn gehad oid. </p><p>Op zaterdag werd besloten dat de baby gehaald moest worden omdat de bloedwaardes te slecht waren, horen rond de 25 te zijn en waren gestegen tot 1180. Hierbij ik en m’n vriend flink overstuur, ik werd klaar gemaakt voor een keizersnede die ze binnen een uur wilde uitvoeren. 1 arts heeft dit tegen gehouden gelukkig is die kleine blijven zitten dit puur omdat ik me niet ziek voelde.</p><p>nu denken de artsen dat het komt door de aldomet, een andere oorzaak is niet gevonden. Wel sluiten ze een beginnende zwangerschapsvergiftiging niet uit. Ik heb echt 3 keer per dag een andere diagnose gehad en dat een week lang.</p><p>nu is de controle afspraak pas 7 september! Ik vind dit zelf erg laat, ook omdat de bloedwaardes nog niet goed waren maar wel dalende rond de 300, er zijn veel dingen fout gegaan in het ziekenhuis en ik twijfel om hier een klacht over in te dienen. Niet dat ik er zelf iets uit wil halen maar meer zodat dit niet bij andere gebeurd. Deze 2 weken heb ik als flink heftig ervaren en kan nu moeilijk van de zwangerschap genieten. Ik ben nu morgen pas 29 weken zwanger van ons eerste kindje.</p><p> </p><p>Wat zouden jullie hiermee doen, een klacht indienen of niet? Door het ziekenhuis ben ik ziek geworden en was de baby bijna gehaald met 27 weken..</p>

Jeetje wat erg! Meld je anders ook aan op fb bij de groep geboortebeweging (geheime groep) hier zijn er veel die je advies kunnen geven! 
Verder zou ik voor een second opinion gaan in een ander ziekenhuis en zeker een klacht indienen! 

Wat een heftig verhaal zeg. En goed te begrijpen dat je nu niet echt meer kan genieten.  Ik zou of een second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis en bij je eigen ziekenhuis vragen of je niet eerder al op controle kan komen omdat je je toch wel erg zorgen blijft maken. Wat ook heel erg logisch is. 
Sterkte meid, hopelijk is alles straks gewoon weer goed en kun je nog genieten van de overige weken. 

Wauw wat een verhaal zeg. Jullie zullen wel goed geschrokken zijn. Ik zelf zou een second opinion met spoed aanvragen bij een ander ziekenhuis en eigelijk ook een klacht indienen. Dat ze de diagnose aanpassen oké, maar een spoedkeizersnee... Heel veel sterkte komende tijd! 

Terug
Bovenaan