ziekenhuisopname

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Fijn om weer even gewoon op het forum te kunnen lezen!

Ik ben namelijk de nacht van oud en nieuw met vreselijke buikpijn opgenomen in het VU medisch centrum in Amsterdam.

Na heel veel onderzoek blijkt dat de streptokok bacterie bij mij een infectie heeft veroorzaakt met harde buiken als gevolg. Vooral 's avonds komen die harde buiken om de 5 minuten. Heel erg pijnlijk en verontrustend want ze kunnen natuurlijk de baarmoedermond stimuleren en dara zit ik met 27+2 niet op te wachten! Vandaar dat ze me met antibiotica en rust en elke dag een ctg willen houden. Na een week daar liggen hebben ze me op weekend verlof gestuurd (vanmorgen weg, morgenavond om 20.00 weer terug)

Hoe nu verder?? ik heb geen idee, ik ben vanaf komende week aan het leuren met mijn dochter van 2,5 want ja die kan niet allen thuis zijn en mijn man moet na een week vakantie weer aan het werk. Nou ja, ik ga nu even genieten van het thuis zijn en bekijk het maar van dag tot dag. Morgen kan ik tot een uur of 19.00 nog op het forum koekeloeren en dan moet ik weer terug(voel me met polsbandje net een tbs patient!!)

Groetjes Odette

P.s. een streptokokbacterie heeft iedere vrouw in haar vagina(zwanger of niet) maar bij sommige zwangere vrouwen kan die zich gaan ontwikkelen tot een infectie...ik heb gewoon pech gehad)

Hoi Odette

Even een vraagje, hoe herken je die bacterie. Want ik heb de laatste dagen best wel last van harde buiken en krampen. Nou weet ik niet of het voor weeen zijn of iets anders. Ik zie het wel als het teveel wordt dan bel ik de vk. Maar ben gewoon benieuwd wat de kenmerken ervan zijn.

Liefs.

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar misschien kan je man
zorgverlof opnemen... soms kan dat ook als de moeder in het ziekenhuis
ligt en niet alleen als je kind ziek is.

En sterkte verder...

en die harde buiken voel je maar de bacterie moet je laten testen

succes

Jip

Terug
Bovenaan