Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Het viel al met al reuze mee!!! Donderdag bloedprikken (ik stond op de gang met de andere 2 kids) met m'n man en daarna gesprek met de anesthesist. Vrijdagochtend waren we er om 7uur. We kregen zo'n operatiejasje,muts en polsbandje en wij mochten hem zelf uit en aankleden. Meneertje wou echt niet en huilde. Met vanalles afgeleid en hem in de outfit gekregen. Huilen was over en hij maakte weer grapjes. Toen kreeg hij een gel in z'n kontje gespoten, een pre-narcose. Hij werd steeds suffer en leek dronken. Er kwam iemand om hem met bed naar de o.k. te brengen, we mochten hem gelukkig gewoon dragen. Voor de deur daar aangekomen moesten we nog wachten. Hij kreeg een 'ballon'(opgeblazen handschoen met gezichtje) van een arts en hij was reuzeblij. Hij maakte ons steeds aan t lachen... Wij hadden het heel moeilijk... Hij praatte steeds langzamer en ook zijn pogingen om de ballon vast te houden leek in slow motion. Hij werd steeds suffer en moest weg... Wij mochten naar de wachtruimte. Bijna een uur later mocht 1 van ons bij hem op de uitslaapkamer. Ik liet m'n man gaan want die had t haast niet meer. Die deur ging open en dicht en ik hoorde hem hard huilen (zijn ik ben boos huil). Dat is een goed teken zei de zuster.
Toen mochten we naar de afdeling. Billy was boos en wild en wilde de infuus abso.not!!! Hij trok eraan en d'r spoot bloed en vloeistof uit. De boel werd gerepareerd en met vlagen kreeg hij boos/ k wil niet aanvallen. Niks suf en slapen... Na een tijdje wel hoor. 4uur later mocht hij kamillethee (fles leeg, nog meer) een paar uur daarna z'n melk. De eerste keren plassen was pijnlijk en hard huilen maar dat was in de nacht al over. De nacht bleef m'n man bij hem en ik thuis bij de andere 2. Gister bleef ik bij Billy. Allerlei autootjes/boekjes/kleurboekjes. Reuzegezellig en pijnvrij!
Eergister en vandaag en overmorgen injecties (minder) maar dat is alles... Dinsdag mag hij naar huis.
Ik ben een reuze opgeluchte mama....