ziekenhuisopname

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik ben een tijdje niet op het forum geweest,onze zoon wouter heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen.
hij had een virus-infectie op zijn longen,is getest op het rs-virus(dit had hij gelukkig niet),maar had wel alle symptonen.
zijn zuurstofgehalte was te laag dus heeft hij extra zuurstof gehad en aan de  bewaking gelegen.
hij at ook niet was 500gram afgevallen en heeft ook nog een sonde gehad.
gister mocht hij na een lange week mee naar huis.
wat ik even duidelijk wil maken ik ben 2 keer weggestuurd bij de speodeisende hulp met wouter en de derde keer is wouter opgenomen.
voel je moedergevoel ik had al 2 maanden het idee dat wouter ziek was verkouden oorontsteking luchtweginfectie noem het allemaal maar op.
het is zo moeilijk om dat duidelijk te maken aan een arts,die dan een kind ziet wat lacht(wouter lacht altijd),maar ik had wel gelijk.
mijn mannetje is weer thuis dus ik kan weer genieten.
bij twijfel,luister naar je gevoel

Goed dat je naar je moedergevoel hebt geluisterd! Ik hoop dat alles goed gaat met Wouter,
groetjes van Sonja

Jeetje, wat een toestand!
Lijkt me erg moeilijk, als je het gevoel hebt dat de artsen niet (genoeg) naar je luisteren. Hopelijk   is Wouter snel weer helemaal beter, fijn dat hij weer thuis is!

groet
Mandarijn

Heel erg fijn dat het weer goed gaat met je mannetje en dat je uiteindelijk serieus werd genomen. Helemaal als het je eerste kind is nemen artsen je vaak niet serieus, het is dan inderdaad belangrijk dat je dan op je strepen gaat staan, maar dat is niet altijd makkelijk, fijn dat het bij jullie zo goed afgelopen is.

Wat akelig allemaal! Hopelijk knapt je mooie mannetje snel helemaal op!

Groetjes, Marijon

Fijn dat het allemaal weer goed gaat met Wouter. Kan me voorstellen dat je je behoorlijk bezorgd hebt gevoeld. Heel goed dat je bleef aanhouden en dat Wouter onderzocht is en dat bleek dat jouw gevoel klopte.

Helaas hoor ik af en toe wel meer verhalen om me heen dat artsen zeggen dat er niks aan de hand is maar dat de ouders "doorzeuren" en blijkt dat de ouders wel degelijk gelijk hebben en er echt iets aan de hand is met de kleine. Je hebt groot gelijk om te zeggen "volg je moederinstinct".

Geniet van je Wouter en heel goed gedaan.

Terug
Bovenaan