ziekenhuisopname

Hoi hoi,
Afgelopen week heb ik 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, was aardig uitgedroogd. Moest al een tijdje erg veel braken en hield op een gegeven moment niks meer binnen. Voelde me zo lamlendig, had het de hele dag door ijskoud en wilde alleen maar op de bank hangen. Bij mijn zoontje was ik ook heel erg misselijk tijdens de eerste maanden van de zwangerschap maar niet zo erg als nu.
In het ziekenhuis kreeg ik gelijk een infuus en medicatie voor m'n maag en tegen de misselijkheid. Ben nu gelukkig heel erg opgeknapt en voel me weer een stuk beter. Heb voor thuis wel zetpillen meegekregen voor als ik weer last krijg van de misselijkheid.
Heb in het ziekenhuis ook een echo gehad (had anders pas over 4 weken gegaan voor een echo, dus dat is dan weer een voordeel van de ziekenhuisopname) en alles was goed, konden het hartje zien en horen kloppen, echt geweldig!! Ben nu 8 weken en 6 dagen zwanger.
Groetjes

Snoopy, ook jij een ziekenhuisopname achter de rug, er was hier vorige week nog al iemand op het forum!

Zorg maar goed voor jezelf zodat alles goed blijft gaan en geniet maar van de zwangerschap nu je weet dat alles ok is!

Groetjes

heej hallo,

Ik was ook de gene die afgelopen week in het zh heb gelegen wegens uitdroging..

Ja je moet echt naar je lichaam luisteren hoor, ik kreeg trouwens ook zet pillen in het zh voor misselijk heid en tegen braken maaruh toen ik naar huis mocht heb ik gauw pillen gevraagt   plaats van zetpillen..

Ik wist namelijk van de h.arts dat die r waren..

ik hoop dat je goed opgeknapt bent, ik moet zeggen dat ik weer terug bij af ben terwijl ik de medicijnen gebruik. ik zie er niet uit krijg overal cometaar .... Misschien een meid?

sterkte!!!

Liefs,
Maantje 10 weken & 3dagen

Hoi Maantje,
Vervelend joh, dat je weer terug bij af bent. Ik moet zeggen dat ik na het ontslag uit het ziekenhuis 2 goede dagen heb gehad, maar dat het vandaag weer een stuk slechter gaat. Ben op het moment ook heel erg verkouden, en zodra ik flink moet hoesten begin ik ook gelijk te kokhalsen...... erg naar. Eten gaat vandaag niet zo, maar ik probeer in ieder geval goed te drinken!! Heb geen zin om weer terug te moeten naar het ziekenhuis, bij mij op de zaal lag een vrouw die was 17 weken zwanger en lag al voor de 5e keer in het ziekenhuis met klachten van misselijkheid en veel spugen. Ga er maar vanuit dat dat niet al te vaak zal gebeuren en dat ik er na 12 weken toch echt vanaf hoop te zijn!! En dan hoop ik wat meer te kunnen genieten van de zwangerschap, want nu vind ik er nog niet veel aan, helaas.
Groetjes, Snoopy

Meiden, hopelijk zijn jullie er snel bovenop! Ik heb ook al gemerkt dat zwanger zijn niet altijd even prettig is...
Ik heb dan vooral last van oververmoeidheid. Heb daar ook al eens een week voor thuis gezeten.
Gisteren zat ik er ook terug door, ben om 19u gaan slapen en deze morgen om 7u30 opgestaan. Heb gewoon de klok rond geslapen... nie normaal.
Al zijn mijn klachten te verwaarlozen met jullie klachten!

Meiden verzorg jullie en dat het snel beter mag gaan é!

Liefs

quote: manuelaendani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2009 19:33:27'));

heej hallo,

Ik was ook de gene die afgelopen week in het zh heb gelegen wegens uitdroging..

Ja je moet echt naar je lichaam luisteren hoor, ik kreeg trouwens ook zet pillen in het zh voor misselijk heid en tegen braken maaruh toen ik naar huis mocht heb ik gauw pillen gevraagt   plaats van zetpillen..

Ik wist namelijk van de h.arts dat die r waren..

ik hoop dat je goed opgeknapt bent, ik moet zeggen dat ik weer terug bij af ben terwijl ik de medicijnen gebruik. ik zie er niet uit krijg overal cometaar .... Misschien een meid?

sterkte!!!

Liefs,
Maantje 10 weken & 3dagen

Hoi Maantje,

Het voordeel van zetpillen is dat ze er niet meteen uit komen als je moet overgeven. Ik heb ze met een migraine aanval gehad (voor mijn zwangerschap).
Kreeg eerst gewone pillen, ik dacht echt: hoe denken ze in hemelsnaam dat ik die binnen krijg, en houd?? Dus ik was blij toen ik later zetpillen kreeg!
Dat zo even tussendoor...
In ieder geval veel sterkte!

Groetjes, Roeie Klied

heej roeie klied

nou ik geef je groot gelijk, want ben er namelijk ook achter gekomen dat de zetpillen beter zijn dan de pillen..
Ten 1e werken ze sneller en ten 2e je houd ze binnen ha ha
de pillen braakte ik er ook gelijk weer uit helaas.

gr
Maantje

Terug
Bovenaan