ziekenhuisopname

Hallo allemaal,
Afgelopen maandag moest ik op controle en werd gelijk opgenomen in het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was veel te hoog. Dus aan de medicatie, bedrust en regelmatig ctg. Vandaag mocht ik naar huis, met medicijnen en bedrust. Bloeddruk is nog aan hoge kant, maar stabiel. Rond de 38 weken gaan ze de bevalling inleiden, over twee weken. Dus ook hier nog een decemberkindje. Het is allemaal erg spannend geweest, en nog ! Ik zal zo blij zijn als mijn wondertje er is.
Groetjes en allemaal sterkte.

Oh spannend hoor, maar gelukkig ben we weer thuis. Hopelijk kan je een beetje om de feestdagen in plannen als ze je gaan inleiden! Maar dat komt vast goed! Wordt spannend dec-jan dan, ohnee je schrijft dec kindje dan nog net voor oud en nieuw.
Rustig aan!

Spannend!
Hoge bloeddruk? Jij hebt toch ook ritmestoornissen? Had je daar geen medicijnen voor die je bloeddruk ook gelijk regelden?

Maar nog even wat rust en het nieuwe jaar in samen met jullie kleintje. Een goed begin van 2011 ;-)

Hele fijne dagen gewenst!

Hoi Bettie,

Ja dat klopt, maar op de één of andere manier werken die medicijnen allemaal minder goed nu.
Er is een middel speciaal voor zwangere vrouwen, maar daar reageerde ik heel slecht op.
Op de medicijnen die ik nu krijg, heb ik ook wel een behoorlijke reactie. Super moe en duf, maar ik moet in bed blijven, dus dat helpt wel een beetje.
Bovendien blijft bloeddruk nog te hoog, wel stabiel.
Ik heb altijd heftige reacties op medicatie.
Morgen weer terug naar ziekenhuis, en ik neem nu maar een tas met spullen mee. Zodat ik in ieder geval de eerste nacht door kan komen. Ik ga ervan uit dat ik moet blijven, kan het alleen maar meevallen.

Hoe gaat het met jou ?
Hoe ver ben je nu ?

Ook voor jullie hele fijne dagen !

Hier gaat het wel goed, afgelopen week zelfs even geen stoornis! Genieten dus en net toen ik jarig was, dus dat was fijn. Maar sinds vanochtend zijn ze er gewoon weer..... Cardioloog en gyneacoloog houden me strak in de gaten, ben nu 31 weken, dus wat dat betreft hebben we al de nodige mijlpalen gehaald ;-)

Hoop dat ze in het ziekenhuis je zwangerschap nog wat kunnen rekken (en het liefst met tussendoor thuis natuurlijk gezien alle feestdagen!). Maar aan de andere kant: als het allemaal niet werkt, dan zullen ze toch iets anders moeten zeker?

Veel succes morgen en wel lezen graag hoe het gaat.

Terug
Bovenaan