ziekenhuistas?

ik wil graag in het ziekenhuis bevallen ,maar wat doen jullie allemaal in de tas?
ook al hoor ik zo dat veel voor de zekerheid de ziekenhuis tas klaar hebben staan
 
Je moet wel een tas klaar hebben staan hoor! ik ben thuis begonnen en uiteindelijk moest ik toch naar het ziekenhuis. Je moet er gewoon een leuke pyama of joggingbroek in doen. Kam, tandpasta en dat soort dingen. Sloffen of badslippers. En niet vergeten kleertjes voor de baby en de maxicosi natuurlijk.

Succes met bevallen!!!
 
Pyjama, warme sokken, badjas, sloffen, voedingsbh, Ruim ondergoed, labello, toiletspullen,wat te eten en te drinken, dextro, fototoestel/videocamera, lijst met telefoonnummers. Natuurlijk ook kleertjes voor de baby en een maxicosi met verkleiner, dekentje.
 
Ben voor de tweede keer zwanger en bij mijn eerste bevalling had ik badhanddoeken te weinig. Ik moest namelijk drie keer op een dag een ontsmettend badje nemen en telkens dus een verse handdoek. Geen nood, jouw man, ma, zus, schoonzus, ... zullen staan springen om al het nodige aan te slepen!
Antje
 
Hoiiii

Ik ben twee keer in het ziekenhuis bevallen en ik was erg blij met mijn warme sokken en mijn labello. (tijdens die hete zomer vorig jaar ja!)Verder is handig: lijstje met telefoonnummers van mensen die je graag wil bellen, schone kleren voor jezelf en de rest is hier boven wel genoemd. En ik zou trouwens wel willen dat ik een tijdschrift of zo voor mijn man erin had gedaan. Arme hij had ook een hele lange nacht.
Succes!

Marte
 
Terug
Bovenaan