ziekenhuistas

Hoi dames,

Wat stoppen jullie in de 'ziekenhuistas'? Natuurlijk babykleertjes, kleding voor jezelf etc., maar nemen jullie bijv. ook muziek mee? Of bepaald eten/drinken? Ik heb er geen ervaring mee omdat ik twee vlotte thuisbevallingen heb gehad, maar het zou zomaar kunnen dat het nu langer gaat duren en in het ziekenhuis plaatsvindt. Dus ben ik benieuwd wat jullie (als ervaringsdeskundigen?) handig lijkt...

Groetjes Sacha

kleingeld ( voor rolstoel en als het s'nachts is kan manlief wat uit de automaat halen want dan is kantine dicht)
2 pakjes baby maatje 50 en een maatje 56
2 rompertjes
2 sokjes
2slofjes
2 mutsjes
speentje
knuffeltje
flesje

Mama
onderbroeken (tenten)
2 pyama's
joggingpak
badschuim
schampoo

papa (mischien moeten jullie nachtje blijven en de papa ook)
ondergoed
schoonshirt
schone sokken

voor het wachten van de papa
redbull
sultana
tijdschriften
dextro energy
pakjes drinken

overig
telefoon nummer kraamhulp
telefoon nummer kaartjes
telefoon nummer mensen die willen weten of de beeb er is.

quote: Gaby1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2009 09:39:48'));

kleingeld ( voor rolstoel en als het s'nachts is kan manlief wat uit de automaat halen want dan is kantine dicht) Een Euro en een 50 eurocent muntje
2 pakjes baby maatje 50 en een maatje 56
2 rompertjes
2 sokjes
2slofjes
2 mutsjes
speentje
knuffeltje
flesje

Mama
onderbroeken (tenten)
2 pyama's (2 grote tshirts)
joggingpak
badschuim
shampoo
sokken / pantoffels
badjas
voedingsbh`s

papa (misschien moeten jullie nachtje blijven en de papa ook)
ondergoed
schoonshirt
schone sokken

voor het wachten van de papa
redbull
sultana
tijdschriften
dextro energy
pakjes drinken

overig
telefoon nummer kraamhulp
telefoon nummer kaartjes
telefoon nummer mensen die willen weten of de beeb er is.

Zo even wat toegevoegd in blauw...
groet hilal

hai

nou er is al aardig wat opgenoemd.
ik heb hier wel wat aan.