ziekenhuistas

Hoi dames,

Wat stoppen jullie in de 'ziekenhuistas'? Natuurlijk babykleertjes, kleding voor jezelf etc., maar nemen jullie bijv. ook muziek mee? Of bepaald eten/drinken? Ik heb er geen ervaring mee omdat ik twee vlotte thuisbevallingen heb gehad, maar het zou zomaar kunnen dat het nu langer gaat duren en in het ziekenhuis plaatsvindt. Dus ben ik benieuwd wat jullie (als ervaringsdeskundigen?) handig lijkt...

Groetjes Sacha

kleingeld ( voor rolstoel en als het s'nachts is kan manlief wat uit de automaat halen want dan is kantine dicht)
2 pakjes baby maatje 50 en een maatje 56
2 rompertjes
2 sokjes
2slofjes
2 mutsjes
speentje
knuffeltje
flesje

Mama
onderbroeken (tenten)
2 pyama's
joggingpak
badschuim
schampoo

papa (mischien moeten jullie nachtje blijven en de papa ook)
ondergoed
schoonshirt
schone sokken

voor het wachten van de papa
redbull
sultana
tijdschriften
dextro energy
pakjes drinken

overig
telefoon nummer kraamhulp
telefoon nummer kaartjes
telefoon nummer mensen die willen weten of de beeb er is.

quote: Gaby1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2009 09:39:48'));

kleingeld ( voor rolstoel en als het s'nachts is kan manlief wat uit de automaat halen want dan is kantine dicht) Een Euro en een 50 eurocent muntje
2 pakjes baby maatje 50 en een maatje 56
2 rompertjes
2 sokjes
2slofjes
2 mutsjes
speentje
knuffeltje
flesje

Mama
onderbroeken (tenten)
2 pyama's (2 grote tshirts)
joggingpak
badschuim
shampoo
sokken / pantoffels
badjas
voedingsbh`s

papa (misschien moeten jullie nachtje blijven en de papa ook)
ondergoed
schoonshirt
schone sokken

voor het wachten van de papa
redbull
sultana
tijdschriften
dextro energy
pakjes drinken

overig
telefoon nummer kraamhulp
telefoon nummer kaartjes
telefoon nummer mensen die willen weten of de beeb er is.

Zo even wat toegevoegd in blauw...
groet hilal

hai

nou er is al aardig wat opgenoemd.
ik heb hier wel wat aan.
bij de andere 2 heb ik me tas pas ingepakt toen ik echt weeen had. dit vergeten dat vergeten natuurlijk, manlief weer ophalen of kopen.
de laatste is thuis geboren.

maar een keer georganiseerd zal wel beter wezen.
dit keer maar ook is doen. hahahha

groetjes 4 kidz

Ik ging er bij de eerste echt niet vanuit dat er ook maar een kansje bestond, dat ik in het ziekenhuis zou bevallen. Ik had met 35 weken een tas klaargezet, maar volgens mij was die nog niet compleet en had ik er zelfs al weer wat dingen uitgehaald. Ik dacht dat ik dat toch niet nodig had...

Nou dat had ik even verkeerd. Ik heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen voordat ik beviel, dus mijn man moest alles pakken voor meerdere dagen. En hij is wel met dingen in het ziekenhuis gekomen, waarvan ik echt even moest slikken... De oudste onderbroeken ( je weet wel, die gewoon nog zo lekker zitten) of een t- shirt die je al lang niet meer pasten, door de dikke buik.

Dus deze keer, zet ik een tas klaar voor meerdere dagen. Gewoon voor de zekerheid..

-Voor de vrouwen die borstvoeding willen geven, zijn borstcompresse ook wel een idee. ( misschien heb je ze ook nodig als je geen bv geeft)
- oplader van je telefoon en fototoestel.
- Labello, ik had namelijk echt last van de droge lucht in het ziekenhuis en kreeg daar echt hele droge lippen van.( Waarschijnlijk niet als je er maar een paar uur bent.)

Dat was mijn toevoeging. Al  komen we bijna met hele volle koffers aan. hahaha

Groetjes

Terug
Bovenaan