Ziekjes en slecht slapen...

A

Anoniem

Guest
Ruben is al een tijdje niet helemaal lekker...van hoesten, naar verkouden, naar buikgriep en weer snotverkouden... en nu denken we dat hij ook last heeft van oorpijn.
Hij sliep sowieso al helemaal niet goed maar nu is het helemaal rampzalig. Hij heeft z'n slaap juist nu zo hard nodig maar is alleen maar heel hard tegen de slaap aan het vechten. Hij staat alleen maar rechtop in z'n bed en huilt en schreeuwt de hele boel bijelkaar. Vanavond is het weer zover...heb hem een uur geleden een zetpil gegeven dus volgens mij heeft hij geen pijn. word er nu toch echt een beetje radeloos van...

Nu slapen we bijna helemaal niet meer 's nachts en zijn we onze avonden kwijt aan het in bed krijgen van hem. Heb het zo ontzettend gehad allemaal

Een uitgeputte Laura

owww meid.
Dat is echt balen. Slaapgebrek helpt meestal niet voor je humeur en ook niet voor ruben.
Als het niet gaat moet je gewoon naar de weekend dokter gaan hoor. Wie weet help een penicilinekuur wel en dan heb jij in ieder geval ook weer je nachtrust waardoor je er overdag beter kunt zijn voor ruben.
Veel beterschap!!

Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Hoi Laura,

Wat ontzettend zwaar.... Wij hebben sinds 3 dagen dat Feline 's nachts wakker wordt van het hoesten (stuk of 8 keer) ben zo blij dat ik niet hoefde te werken, was helemaal kapot.
Als hij trouwens een oorontsteking zou kunnen hebben kan je volgens mij beter naar de dokter gaan. Kan echt pijn doen.

Hopelijk is het gewoon een fase/sprongetje en snel weer over.

Sterkte in ieder geval!

groetjes Maris

Hoi Laura,

Wij hebben het een paar weken geleden ook gehad met Marissa. Het breekt je inderdaad verschrikkelijk op. Maar ook ik kan je aanraden toch even naar de dokter te bellen. Marissa had namelijk ook oorontsteking en toen heeft ze echt zuper goede druppels gekregen waardoor ze geen pijn meer had. De dokter zei toen ook dat oorontsteking echt heel erg pijn doet en dat je daarmee altijd langs moet komen. Dus gewoon even bellen. Dat geeft voor jou ook rust.
Sterkte!

Linda

Lieve meiden,
Bedankt voor jullie reacties...
M'n vriend is nu met Ruben in de maxi cosi een eindje gaan rijden om hem rustig te krijgen.
Als hij vannacht weer zo slecht slaapt ga ik zeker morgen de weekendarts bellen.
Jullie horen morgen vast wel weer van me...
Groetjes en weltrusten voor straks

Hoi Laura,

Veel succes de komende nacht dan! Als hij oorpijn heeft moet je anders het hoofdeinde van het bedje wat horen doen. Heb ik nu bij Feline gedaan ivm benauwd hebben en hoesten. Vannacht maar 8 keer wakker ipv het dubbele haha.
Ik heb trouwens een opgevouwen dekbed er neer gelegd, zodat het schuin oploopt en ze dus niet in een rare kronkel ligt.

We horen nog hoe het is gegaan.

liefs Maris

Hoi laura,

En??? Hebben jullie een beetje geslapen??

Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Nou, we hebben zowaar een redelijke nacht achter de rug! Ruben was in de auto in slaap gevallen en we konden hem zo in bed leggen.
Om een uur of 12 was hij helaas weer wakker geworden en stond meteen weer rechtop in bed...toen maar tussen ons in gelegd en meneer was in 3 tellen vertrokken!
Nog 2 keer wakker omdat z'n speen kwijt was en uiteindelijk met z'n allen tot half 8 door kunnen slapen!
Vanochtend was het weer piepen en zeuren dus ik stond al met de telefoon in m'n hand om een arts te bellen. Toch maar eerst hem in bad gedaan en wat bleek, hij was nog  doodmoe. Nu ligt hij al 2 uur te slapen...
Dus hopelijk hebben we (en hij)  het ergste gehad!
Bedankt voor het meeleven !

Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan