ziekjes...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

voel me vandaag zo rot. Ben 4 dagen flink ziek geweest, waarschijnlijk griep, en vandaag gaat het eindelijk weer een beetje. Niet dat het erg is dat ik een keertje ziek ben, maar ik was 2 weken terug ook al super beroerd. Vandaag begonnen de twijfels. Zou ik zwanger zien, wanneer word ik weer ziek, heeft het eventueel invloed op het vruchtje.... allemaal larikoek natuurlijk, want vorige week was de dag en het is nu dus weer afwachten.... Maarja, misschien maar even 1 of 2 maandjes overslaan als het niet raak is om even helemaal bij te komen. Hoe langer het ook duurt, hoe gekker ik ervan word. Maarja, dat zullen we allemaal wel hebben..... Moet gewoon even rust hebben, maar ja, misschien denk ik daar over 3 weken wel weer heel anders over.
Trouwens wel heel erg fijn dat er een site is waar je je verhaal even van je af kunt schrijven en kunt lezen dat je niet de enige bent. Ga ik nu de rest van de berichten maar lezen, want ik heb een aantal daagjes gemist!

Groetjes en heel veel succes allemaal!Natas

Hoi natas,

Ik ken je wel niet, want ik ben van het juni-forum en ben daarvoor maar heel even "hier" geweest, maar wil toch even reageren op je berichtje.

Zelf was ik ook ziek en had toen ook helemaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, toch was het juist in die maand raak.
Dus of je lichaam bij moet komen van ziek zijn, vraag ik me af.
Ik heb zelf niet de indruk dat het veel invloed heeft.

Veel succes met zwanger worden.
liefs Mosy

Hi Natas,

Een vriendin van mij is nu zwanger en in maart uitgeteld....zij was ook ziek in de week dat ze moesten klussen....toch mar gedaan en t was raak!!!

Dus ik ga duimen voor je!!!

Terug
Bovenaan