Ziekjes?

A

Anoniem

Guest
Finn is nu 5,5 maand en sinds donderdag drinkt hij niet veel meer.
Hij laat zeker 80 a 90 cc staan van de 200. Zijn fruithapje eet hij wel helemaal op.
Hij heeft ook al 2x overgegeven donderdag en heeft veel dunne ontlasting, zeker 4 x   op een dag (waar het vandaan komt? )
Hij heeft geen koorts en is gewoon vrolijk, net als anders, dus volgens de ha was er niks aan de hand.
Maar ik weet het niet, hij moet toch genoeg drinken?
Is er misschien iets wat ik kan halen bij de drogist ofzo?

Als hij echt veel diarree heeft en weinig drinkt en overgeeft dan kun je bij de apotheek en drogist ors halen. Dit is een oplossing die voorkomt dat je kindje uitdroogt.

Ik wil je veel sterkte wensen met je zieke mannetje.

Groetjes sandra

Finn is nog steeds niet zichzelf.
Heb van het weekend bij de huisartsenpost gezeten, maar er is niks aan de hand werd mij verteld. Hij zag er goed uit.
De ha zei dat als wij ziek wij ook alleen maar in bed willen liggen en niet eten, maar ja bij een kleintje is dat toch anders.
Hij heeft geen koorts, hij drinkt alleen weining en er komt vaak wat terug (en wat stinkt melk zeg!)
Hij slaapt ook alleen maar, maar ja als je weinig drinkt heb je ook geen energie om te spelen.
Iemand enig idee hoe lang dit nog duurt?
Volgens de ha kan het wel een week duren, zolang er maar een stijgende lijn in zit.
Maar ik weet het niet. Gisteren leek het beter te gaan, maar nu vandaag weer een stuk minder.
Ik voel me er zelf ook niet lekker bij, geen trek in eten etc.
Iemand nog tips?

Ik heb zo geen tips voor je sorry
Ik wilde je wel heel veel beterschap met je kleine schat wensen.

Pauline

Terug
Bovenaan