ziekjes

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Onze kleine meid is voor het eerst van haar leventje ziek.
Zo zielig!Ze heeft nu dus ook voor het eerst een zetpilletje gehad,was wel nodig met bijna 40 graden koorts.

Groetjes Jessica

Ohhhh zielig hoor.
Weet je wat ze heeft dan, of gewoon grieperig?
Lieve is al regelmatig aan de beurt geweest zullen we maar zeggen.
Waterpokken, hand-mond-voetziekte,diarree, buikgriep..
Ze heeft nu ineens sinds twee nachten dat ze na een half uur sávonds in bed te liggen, ze keihard gaat gillen..
En dat houd ze vol tot een uur of 1 s'nachts..Fijn..
Heb zelf het idee dat het van aankomende tanden komt.Ze kwijlt enorm..alles is dan echt drijfnat..
Maar dentinox helpt niets, en een zetpil ook niet.
Dus hopelijk is het vanavond weer over...papa is er   niet, en alleen in de nacht met een krijsend kind is niet fijn..
Hebben de andere twee ook last van..
Succes hoor met je kleintje...Hopelijk knapt ze weer snel op.
Gr Rina

Ach wat sneu zeg. Arme Joyce!! Wel een hele lieve foto trouwens! Wat zie jij er ook goed uit zeg.

Geef haar maar een hele dikke beterschapsknuffel namens ons!!

Groetjes van marloes en Stijn

@Rina : succes komende nacht....zo helemaal alleen!
Ik denk dat ze gewoon een beetje grieperig is,maar er staan ook 3 tanden op doorbreken.Dus misschien van beide een beetje.

@Marloes : Dank je wel voor het compliment!Het beeld is wel een beetje vertekent,denk ik,want ik ben nog steeds ruim 10 kilol te zwaar.

Hoe doen jullie dat met het zetpilletje?
Joyce is bijna 16 maand,maar nog steeds geen 10 kilo.Nu heb ik nieuwe pilletjes gehaald voor 3maand tot een jaar.Voor die vanaf een jaar moet ze 10 kilo zijn.
Hebben jullie dit toevallig bij de hand gehad?

Groetjes Jessica

Agossie, wat zielig he als ze zo ziek zijn.
Mijn dochter heeft ook wel eens koorts gehad en toen gaf ik haar gewoon vloeibare paracetamol, dat lijkt mij makkelijker dan een zetpil.
In ieder geval heel veel beterschap en succes,
groetjes van Sonja

ow wat zielig he
Bram had vorige week 2 dagen 40 gr. koorts en was ook erg moe en hangerig
wou haast niet spelen maar dit kwam ook door zijn kiezen die erdoor kwamen
hij is nu nog steeds moe en hangerig en wil amper eten
zielig hoor als ze zo ziekjes zijn
heel veel beterschap

xxx

Hoi Jessica,

Ik heb gevraagd bij de apotheek wat zwaarder weegt, het gewicht of de leeftijd en dat was het gewicht. Maar Marissa weegt 9050 gram en zij moest van de dokter laatst die van 240 hebben. Dus twee adviezen, maar wij hebben naar de dokter geluisterd. Maar als ze nooit paracetamol krijgt zou ik de kleine gewoon doen van 120 en even kijken hoe ze daar op reageert, als dat niet afdoende is kun je altijd die van 240 nog doen. Succes!!

groetjes Linda

Ahhh,   lekker hangen bij mamma, beterschap!

Hier is Vinz net weer beter. Hij heeft bijna 3 dagen koorts, ook tanden/kiezen denken we, hij kwijlt ook enorm!
Vandaag is ie weer vrolijk, gelukkig want als hij zich niet lekker voelt dan gaat ie echt jammeren. Hij heeft het liefst dat ik de hele dag met hem rondsjouw dan.....

groetjes Marije

Terug
Bovenaan