ziekjes

Gisteren heeft Laura heerlijk buiten gespeeld, niks aan de hand. Vannacht kon ik twee keer naar haar toe, beide keren wat gespuugd, vooral slijm omdat ze aan het hoesten was. Vanmorgen een temperatuur van 38,3 en heeft ze wat diarree gehad (een half uur na de zetpil, dus die heeft dan vast niet zoveel gedaan...) Vervolgens viel ze op mijn schoot in slaap en heb ik haar om half twaalf in bed gestopt, waar ze nu, bijna 13:00, nog ligt te slapen. Daarbij ben ik zelf verkouden en heeft Annemiek (4 maanden) al een tijdje diarree zonder verder ziek te zijn, dus welkom in Huize Lappenmand. Ik hoop dat het snel over is!

Ik herken het ook wel. Milton is afgelopen week zo ziek geweest nou wel wat opgeknapt maar nou sinds gisteren is Shanice ook ziek . Ze ligt van de keer lekker in bed te slapen smiddags dat is alweer een poos geleden dat ze dat heeft gedaan ze is toevallig net wakker. Er heersen zoveel virussen .
Ik zou zeggen beterschap voor jullie

groetjes lisette

Ik herken het ook wel. Milton is afgelopen week zo ziek geweest nou wel wat opgeknapt maar nou sinds gisteren is Shanice ook ziek . Ze ligt van de keer lekker in bed te slapen smiddags dat is alweer een poos geleden dat ze dat heeft gedaan ze is toevallig net wakker. Er heersen zoveel virussen .
Ik zou zeggen beterschap voor jullie

groetjes lisette

ook ik herken het

gelukkig is hier alles en iedereen weer goed opgeknapt van de buikgriep verkoudheid enz
alleen floortje heeft flinke hoestaanvallen s'nachts dus heb haar matrasje goed omhoog gelegd omdat ik soms bang ben dat ze erin blijft

wens jullie allen veel beterschap toe!

liefs maurilla

ik hoor heel veel mensen dat ze ziek zijn.
vooral diaree en overgeven. schijnt dus te heersen.
zelf heb ik er (even heel flink afkloppen!!!) geen last van.
nathalia is al weken verkouden, wilt maar niet overgaan. van de week naar de huisarts geweest, maar die vond het onnodig om er wat aan te doen, aangezien t niet op haar longen zit, en haar oren goed zijn (gelukkig maar)
verder gaat het hier gelukkig allemaal goed.
hopelijk blijft dat zo, want we gaan vrijdag op vakantie.

heel veel beterschap bij jou thuis.
zielig altijd he, als ze zo ziek zijn :(

liefs, do

ik hoor heel veel mensen dat ze ziek zijn.
vooral diaree en overgeven. schijnt dus te heersen.
zelf heb ik er (even heel flink afkloppen!!!) geen last van.
nathalia is al weken verkouden, wilt maar niet overgaan. van de week naar de huisarts geweest, maar die vond het onnodig om er wat aan te doen, aangezien t niet op haar longen zit, en haar oren goed zijn (gelukkig maar)
verder gaat het hier gelukkig allemaal goed.
hopelijk blijft dat zo, want we gaan vrijdag op vakantie.

heel veel beterschap bij jou thuis.
zielig altijd he, als ze zo ziek zijn :(

liefs, do

Terug
Bovenaan