Ziekmelden

<p>Ha allemaal, </p><p>Ik ben nu 25 weken zwanger en sinds vorige week voel ik me eeg beroerd. Moe, hoofdpijn, misselijk duizelig etc. We kwamen erachter dat ik een hoge bloeddruk had, dus werd ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd. Gelukkig is alles goed. Vanochtend was ook mijn bloeddruk weer normaal. Wel voel ik me nog steeds erg beroerd. Ik heb mijn baas hierover gesproken, ik wil me graag ziek melden omdat ik me te beroerd voel om te werken. Alleen zij vindt het maar raar en vindt dat ik me te snel ziek wil melden. Wat vinden jullie hier van en wat kan ik hier nou mee? Ik ben erg best door van slag. (zullen vast ook de hormonen zijn..) </p>
 
Tsja je baas heeft daar niks van te vinden. Dus jij meldt je ziek en dan meldt je baas het bij een bedrijfsarts, die gaat je ziekmelding dan beoordelen. Die baas zit niet in jouw lijf he? Miss kan je wel goeie afspraken maken over minder of lichter werk.. ik snap je baas best hoor, een zwangere heeft sws ook al 4 mnd verlof en die persoon ben je dan nog langer kwijt.. maar ziek is ziek.
 
Ik vind dit belachelijk. Als jij je niet goed voelt dan blijf jij thuis ! Het gaat niet alleen om jou maar ook om een kleine baby.  Leuk wat je werkgever daar allemaal van vind maar dat mag ze echt ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Denk aan je zelf en je kindje en luister aub naar je lichaam. 
 
Terug
Bovenaan