Ziekte van Pfeiffer

Wie kan me uit de berand helpen?
Er is vandaag bij mij geconstateerd dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Nu vraag ik me af of het dan schadelijk is om zwanger te worden...
Ik ben het vergeten aan de huisarts te vragen en schaam me eigenlijk een beetje nu om het nog te vragen...

misschien is hier iemand die me kan helpen?

Groetjes ieniemienie

Hoi hoi,

ik weet daar zelf niets van, maar gewoon even naar de dokter bellen. Vinden ze helemaal niet raar. En je wilt toch zekerheid.

succes ermee,

groetjes
Belle

Hoi hoi,

ik weet daar zelf niets van, maar gewoon even naar de dokter bellen. Vinden ze helemaal niet raar. En je wilt toch zekerheid.

succes ermee,

groetjes
Belle

Ik weet niet zeker of het kwaad kan, maar ik kan het me zeker wel voorstellen.

Maar eerst iets anders.
zijn bij jou de stoffen aangetroffen of heb je de ziekte??
Ben je echt doodop?? slaap je minmaal 12 tot 16 uur op een dag vanwege de vermoeidheid??
Als je als klein kind zijnde de ziekte hebt gehad dan draag je dat voor de rest van je leven mee.
De rest van je leven kunnen ze die stoffen vinden in je bloed, zonder er ziek van te zijn.
1 op de 3 kinderen krijgen het en zijn dan 1 of 2 dagen hangerig. daarna krijgen ze het nooit weer.

Ik heb het op 24 of 15 jarige leeftijd gehad van een vriendje toendertijd.
Hij heeft het in zijn jeugd gehad en pas jaren later doorgegeven.

Wat ik hiermee wil zeggen is.. je misschien wel de stoffen hebt maar niet ziek bent.
Als je echt ziek bent, kan ik me niet voorstellen dat je nog zin en puf hebt om lekker te vrijen.
Maar eerder gewoon de dag door wilt slapen.

Maar vragen aan de huisarts kan nooit kwaad.
De ene weet helaas meer over pfeiffer als de ander en denken omdat je de stoffen draagt je ook ziek bent.

Succes en liefs Alma
39 weken van de eerste!!

Ik zou de dokter erover bellen is normale vraag...
Maar ik sluit me aan bij boenstaand stukje.