Ziekte van pfeiffer

A

Anoniem

Guest
Afgelopen week hebben we te horen gekregen dat mijn man de ziekte van pfeiffer heeft. Dat was best wel schrikken, vooral omdat we niet wisten hoe besmettelijk het is.

Voor mij is het harstikke besmettelijk (wordt overgedragen met kussen), maar bijna iedereen op onze leeftijd heeft het wel gehad (alleen vaak merk je er niets van als je het voor je pubertijd krijgt).

Voor Lukas is het ook wel besmettelijk maar hij zal er niet veel van merken als hij het krijgt, toch maak ik me er best wel zorgen over.

Ook vraag ik me af hoe mijn man het gekregen heeft, hij zelf trouwens ook, en van wie.

Maar ja, ik hoop voor hem maar dat hij snel weer beter wordt, hij is nu ' altijd moe' Daarom is hij ook uiteindelijk maar naar de dokter gegaan. In het begin konde we het nog op die kleine gooien, maar de nachtvoedingen heb ik altijd gedaan, en hij sliep eigenlijk net zoveel als voor dat Lukas er was.

Nou ja, eigenlijk een heel verhaal over niks, sorry meiden maar blijkbaar moetst ik het even van me af schrijven.

Annemieke

Hey meid,

Dat is ff zwaar minder he. Jullie zullen nu wel een hele extreme zware tijd tegemoed gaan. heel veel sterkte. En als je dan je ei ff kwijt moet gewoon hier neer zetten hoor, want van je afschrijven is toch echt nog steeds het beste.

NOu meid heel veel sterkte

Terug
Bovenaan