<p>Heeejj, </p><p>Ik zit er toch mee en ik denk ik plaats het toch maar op het forum.</p><p>Ik afgelopen jaar februari in de ziektewet terecht gekomen ivm de zwangerschap van mijn zoontje. Ik had toen erg last van rug, bekken, flauwvallen en extreem moe. Verder heb ik 2 grote vleesbomen van 8 cm groot waar ik ook nog wel enige last van heb ervaren. Hele heftige bevalling gehad die al begon met 36+4 weken. Daarna nierbekontsteking gehad, geestelijk ook een klap gehad van de bevalling. Thuis ging het ook niet zo goed met mijn relatie waardoor ik ook veel stress had en het gevoel had er een beetje alleen voor te staan. Maar goed gekomen gelukkig. Na mijn bevallingsverlof mezelf weer ziek gemeld ivm bloedingen en flauwvallen enz van de vleesbomen. </p><p>Nu ben ik al heel snel zwanger geworden van de 2e. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger. Heb veel last van mijn rug, Last van bekken, veel duizelig en geestelijk niet stabiel. En kreeg nu dus een brief van het uwv dat ik volgende week op afspraak moet komen bij de verzekeringsarts. Nu maak ik mij ontzettend zorgen dat ik bang ben dat ze vinden dat ik weer aan het werk kan. Terwijl ik dat echt niet zie zitten! Morgen weer een afspraak met de verloskundige. Ik ga het haar ook even voorleggen en misschien dat zei wel een brief kan schrijven voor me. Ze weet van de hele situatie af... zou dat me helpen denken jullie? </p><p>Ben gewoon zo bang dat ik mijn inkomen verlies en dan zonder inkomen zit en zonder werk omdat ik zelf niet in staat ben om te werken. </p><p>veel mensen zeggen tegen me dat ze bij het uwv al vinden dat je kan werken als je de afwas kunt doen.</p><p>Heeft iemand ervaring? </p><p> </p>