ziektewet

Hoi zijn er meiden die hier ook al vroeg in de zwangerschap zijn uitgevallen. ik ben met met mijn 1e zwangerschap met 20 weken uitgevallen. En nu ben ik net 14 weken, en zoals het er uitziet blijf ik nog even thuis. Ik vind het erg vroeg om al thuis te zitten (aangezien ik dat al eerder heb meegemaakt). En wat waren de klachten ik heb nu voornamelijk pijn met lopen (ook tijdens 1e zwangerschap) maar dan 5x zo erg. Verloskundige zegt dat dit bandenpijn is. En ik heb bloedverlies vanaf 10 weken en loop nu al 3 weken met maandverband in (gelukkig is het nu oudbloed). Ook werk ik buiten de stand en is de afstand voor mij beetje vervelend (met name dus het lopen)

 
Hoi Hoi!!
Ik zit ivm een hernia al vanaf de 18e week thuis. Ben vandaag precies 38 weken dus dat is al een hele tijd!!!
Kan ook bijna niet lopen, zitten gaat nu wel redelijk. Heb deze 20 weken grotendeels liggend op bed doorgebracht.
Ik ben verpleegkundige dus werken ging en gaat echt niet. Nu zit ik natuurlijk in mijn verlof, wordt binnenkort ingeleid omdat de klachten te erg worden.
Ik kan alleen maar zeggen, denk aan jezelf en de kleine natuurlijk en heel erg veel sterkte.
 
Hallo,


ik ken het gevoel maar al te goed, ik heb mij al ziek moeten melden toen ik nog niet wist dat ik zwanger ben. Ik heb epilepsie en dat ging tot voor de zwangerschap heel goed, kon een gewoon leven hebben.
toen ik me ziek moest melden omdat ik teveel kleine aanvallen had en dus medicijnen moest nemen, was ik waarschijnlijk 3 dagen zwanger en ben daarna ook niet meer kunnen gaan werken. De zwangerschap alleen vraagt al veel van me. Nu gaat het redelijk goed en met het kindje is ook alles in orde. We hebben een uitgebreide echo gehad, en de medicijnen kunnen nu geen invloed meer hebben op de ontwikkeling van het kind.
ik krijg mijn tijd redelijk goed om, ben veel moe en slaap dus ook veel en gelukkig kmt het goede weer eraan en dan gaan de dagen wat sneller.

heel veel succes en een fijne zwangerschap.