Ziektewet:-(

Vanaf zaterdag avond bandenpijn en harde buiken! Zondag nog een dienst gedraaid van 9 uur! En nu is t helemaal mis!
Ik slaap bijna niet van de pijn! Kan Zowiezo niet lekker liggen! Vanmorgen de vk gebeld en die adviseerde mij dus RUST! Niet werken! Ik baal als een stekker, dit had ik niet gepland! Op m'n werk wel begrip, maar merkte toch ook wel dat ze er niet op zaten te wachten...
Ik ook niet en hoe moeilijk ik het ook vind, ik kies nu voor mezelf!

Wat vervelend voor je. Je kan iet anders dan rusten, maar het is zo naar. Ik hoop dat de pijn afneemt met de rust. Het is namelijk inderdaad een teken van je lichaam dat je rust moet nemen.

Succes meid, ik hoop dat je snel weer redelijk kan slapen.

Hey Meid

Wat ontzettend vervelend en natuurlijk had je dit niet gepland!

Maar als je zoveel pijn hebt kan je idd niet veel anders dan rust nemen. Je doet hier goed aan hoe naar het ook is voor je werkgever.

Hoop dat de pijn snel zakt en je weer goed kunt slapen. X

Bah wat vervelend. Maar idd rust houden is de beste remedie. Lijkt me heel vervelend dat je niet lekker kan liggen. Een kussen erbij misschien?
Werkgevers vinden het idd maar lastig als een personeelslid zwanger is. Of verbeelden wij ons dat nu omdat wij ons bezwaard voelen?
Beterschap meis en denk aan jezelf en je kleine uk.

Hey meid,

Wat ontzettend rot voor je zeg! Maar wel heel goed dat je naar je eigen lichaam luisterd nu.....Die geeft toch signalen af: "en nu is het ff genoeg".
Kan me voorstellen dat zowel jij als je werkgever er niet op zit te wachten maar het is gewoon niet anders!!

Neem echt je rust en pas goed op jezelf! Jij en je baby zijn nu ECHT het aller belangrijkste en wie weet gaat het over een week of 2 beter en kan je weer wat uurtjes oppakken. Hoop dat je iig beter gaat slapen want zo is het ook niets.

Hou je taai! Liefs Lynn.

Wordt de laatste dagen iedere nacht rond 4 uur wakker om vervolgens tegen 6 uur weer in slaap te vallen. En je raadt het al om 3 kwartier later gaat de wekker weer.

Terug
Bovenaan