ziektewet....

Hey meiden,

Ik zit nu ook in de ziektewet.
Gister de 2e migraine aanval binnen een week voor mijn kiezen gehad.
Dit ging weer gepaard met functieverlies van mijn linkerarm en tintelingen en gevoelloosheid aan de linkerkant van mijn gezicht.
Ik schrok me een ongeluk.
wederom naar de huisarts geweest en overleg gehad met de neuroloog. Zoals het er nu naar uit ziet worden de klachten en hoeveelheid van de aanvallen verergerd door de zwangerschap.
I.o.m. met de verloskundige, neuroloog, huisarts en mijn leidinggevende, ben ik voorlopig thuis. in ieder geval tot ik bij de bedrijfsarts ben geweest. Dat zal ergens volgende week zijn.
Daarna ga ik halve dagen werken zodat ik 'smiddags kan rusten. Zo gaan we kijken of de aanvallen verminderen. Als dit niet het geval is, word er overlegd met de gynaecoloog, dan zal ik daar onder controle blijven denk ik.

heb vorige week al gemerkt dat het met meer rust een stuk beter gaat. De vk vond ook dat 32 uur werken wel erg veel is. (moet veel lopen e.d)
ben nu dus heel streng voor mijzelf en alles wat een migraine aanval kan 'triggeren' gaat per direct de deur uit. (kaas, chocolade, drop enz)

Zo, dat was weer een een heel verhaal.
met de kleine is alles prima in orde. Groeit goed en is ontzettend druk. Ik ga hem/ haar elke dag meer voelen en zelfs aan de buitenkant. Dan word er flink tegen mijn hand aangetrapt :D

liefs Daisy

Hey Dais,

He, gats, wat eng allemaal! Inderdaad thuis blijven en veel rust nemen. Hoplijk gaat het dan beter en kun je weer halve dagen werken.
Fijn dat het met de kleine uk allemaal goed gaat.

Doe rustig aan meis!

Liefs,

Lieve Daisy,

Wat is dit toch eng allemaal zeg!! Denk dat het héél goed is dat je nu even thuis bent om te rusten en dat je straks misschien halve dagen kunt gaan werken. Je geeft zelf al aan dat rust je goed doet dus luister ook naar je eigen lichaam want dit is wel heel erg eng meid.

Fijn te lezen dat het met jullie ukkie heel erg goed gaat. Hou je taai!!

Liefs Lynn.

Wat vervelend. Ik hoop dat de rust gaat werken. Het lijkt mij doodeng als zoiets gebeurd. Ik zou zelfs halve dagen eng vinden.
Wat jammer dat de migraine bij jou juist erger wordt, vaak is het andersom.
Sterkte ermee, ik hoop dat het snel minder word.

Hey Daisy,

Denk dat je er goed aan doet om idd even rust te pakken. Die aanvallen met uitvalverschijnselen lijken me best eng!

Doe rustig aan en pak goed je rust zodat je straks misschien weer halve dagen kunt werken, maar als het niet gaat: niet doen!

Wel fijn dat het met jullie kleine uk helemaal goed gaat en dat ie lekker bewegelijk is.

Liefs

Thnx meiden. Dit doet me allemaal goed om te lezen.
Ik slaap momenteel behoorlijk veel. heb gemiddeld zo'n 3 tot 4 dagen nodig om bij te komen van de migraine. gelukkig is de hoofdpijn nu weg. Dan voel je je al weer een heel ander mens.

liefs

Terug
Bovenaan