Ziekziekziek

Hoi allemaal,

ik ben nu 6+2 zwanger en nieuw hier op het forum.. Aanvankelijk ben ik hier weer weg gegaan omdat ik helemaal verdrietig ben over alle verhalen over miskramen.. werk zelf in de zorg en zie ook daar met name de negatieve dingen.. inmiddels voel ik me zó beroerd dat ik niet meer 'twijfel' of ik wel zwanger ben en of alles wel goed gaat, als ik zo ziek ben moet dat haast wel haha. Ik doe de hele dat niks anders dan kokhalzen, wisselend komt ook alles er weer uit.. voel me dus continu écht beroerd en belabberd waardoor ik nu zelfs vrij heb genomen van het werk.. (ik moet zelf patiënten zien op spreekuur en kan met goed fatsoen nog geen consult van 10 min volbrengen). De roze wolk is dan ook ver te zoeken..

mijn vraag: zijn er mensen die dit herkennen en zijn er nog mensen met goede tips? Kleine beetjes eten, gembercapsules, melk drinken, 's nachts eten heb ik allemaal al geprobeerd..

ik hoor mezelf klagen, maar kan gewoon niet genieten doordat ik me zo belabberd voel.. :-(

lieve groetjes van mij

Hey!

Ook ik ben hier nieuw. Hoe lang voel je je al zo belabberd? Ik ben nu 4 weken en 2 dagen. Echt nog heel pril dus. En heb niks anders dan wat gevoelige borsten. Na een miskraam afgelopen september ben ik erg onzeker.

Wel vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt,  ik kan daar (tot nu toe) nog niet over mee praten. Dit kan zomaar volgende week anders zijn. Ik heb dus ook helaas nog geen tips voor je

Hoi hoi,

Ik ben op dit moment 9+4 zwanger en ik ben ook erg misselijk. Ik herken dit ook uit mijn vorige zwangerschap en er is helaas weinig aan te doen. Ik loop ook veel te kokhalzen en inderdaad ook bij mij komt het er soms uit.

Wat kan helpen is om naar buiten te gaan (min. 20 minuten in de buitenlucht). En ik heb ook weleens gehoord dat verloskundige iets hebben om de misselijkheid minder te maken. Ik ben bij mijn eerste Zwangerschap 16 weken ziek geweest, dus ben ook al aan het aftellen.

Heel veel succes.

groetjes

Bedankt voor jullie reactie dames! Christel, maak je geen zorgen! Bij mij begon het afgelopen weekend pas écht extreem, daarvoor wel een beetje maar toen vooral ongi pijn in buik en rug.. ik had net gezegd ' als het 9 maanden zo blijft teken ik dr voor' hahah.  De tip om naar buiten te gaan ga ik ook nog eens proberen, dank!

Terug
Bovenaan