Zielig!

De tweeling heeft hun eerste verkoudheid fiks te pakken!
Kon ook niet anders, want onze oudste is ook behoorlijk verkouden en kan niet voorkomen dat ze knuffels geeft en boven hun hoofdjes hoest.
Alleen had Esri gisteren koorts 38,1!! Zo sneu om te zien dat ze zo vol zit en niet fatsoenlijk kan ademhalen.

Stond op het punt om de huisartsenpost te bellen, maar gelukkig zakte de koorts al snel.
Nu maar neussprayen en dat vind ze verschrikkelijk. Hartverscheurend huilen! Gelukkig laat ze zich goed troosten!

Als ze zo blijven, dan morgen maar geen prikkies. De eerste prikkies! Wat gaat dat snel.

Het is heel sneu om te zien, maar wij mama's hebben meer last van de verkoudheid als de kindjes zelf.

Een verhoging bij baby's gaat al snel omhoog. Wij schrikken van 38.1 maar is eigenlijk niets om over te schrikken hoor.

Ik zou ze inderdaad niet laten enten.
Je moet maar zo denken, ze bouwen wel weerstand op.

Lekker luuf op het borstje smeren en de neusdoekjes van Zwitsal zijn echt perfect om snotneusjes mee schoon te maken! Lekker zacht en je hoeft niet hard te boenen om de opgedroogde stukjes weg te krijgen.

Beterschap met de kindjes!

Bah niet leuk!!

Slapen ze wel goed? Of is t nu weer gedaan met t doorslapen??

Luuf werkt idd goed.
En neusspray.
Zo irritant dat die kleintjes nog niet kunnen snuiten.

Sterkte ermee en beterschap.

En met die prikken zou ik ook even wachten. Kan toch ook prima een weekje later?

Ik heb bij de oudste van otrivin plastic ampullen gehad met zoutoplossing. Die kon je in het neusje druppelen vond het zelf fijn. Nadeel is wel dat er een paar ml in zit en je de ampul officieel maar 1 keer mag gebruiken. Knappen ze al wat op ?

Ja, ze zijn alweer opgeknapt. Gelukkig maar.
Ze hebben toch de inentingen gehad. Cb vond dat het kon en ik dacht ook, dat hebben ze dan maar weer gehad. Liever een paar dagen langer hangerig, dan net over en weer opnieuw beginnen!

Terug
Bovenaan