Zien jullie een licht streepje of verbeeld ik mij dit ?

<p>Hoi dames ,</p><p>Vandaag zou ik mijn NOD moeten hebben. Tot op heden nog geen menstruatie te bekennen.. wel wat krampjes , maar niet overdreven.</p><p>gisteren en vandaag getest met de early testen van Kruidvat. & 2v5 van Kruidvat zelf . Op de Kruidvat testen van 2 voor 5.. denk ik een heel licht streepje te zien.. maar kan het me ook verbeelden & krijg het niet op de foto . <br />met de early van Kruidvat daar in tegen wel, nu hoor ik vaak slechte verhalen over deze testen.. </p><p>mijn vraag is, zien jullie ook een licht kruisje op de test of ? <br /><br /></p><p></p><p> </p><p>graag hoop ik iets te horen, </p>

Oeh meid ik wil graag een plusje zien, maar ik twijfel. Ik heb zelf geen slechte ervaringen met deze early test, maar je hoort het idd wel een vaker. Ik duim voor je dat je menstruatie idd uit blijft en je over 2 dagen een duidelijker pluisje hebt!

Hoi, ik zie idd iets, maar ik wil je niet ontmoedigen. Ik heb dit ook gehad met de Kruidvat Early test. Uiteindelijk werd ik toen enkele dagen later ongesteld en was dat lijntje wellicht een 'placeholder lijntje'. Om zeker te zijn zou ik gewoon binnen een paar dagen nog eens testen als je menstuatie niet is doorgebroken. 
Succes! 

[quote quote=10399271]Oeh meid ik wil graag een plusje zien, maar ik twijfel. Ik heb zelf geen slechte ervaringen met deze early test, maar je hoort het idd wel een vaker. Ik duim voor je dat je menstruatie idd uit blijft en je over 2 dagen een duidelijker pluisje hebt![/quote]
Ik twijfel zelf ook namelijk.. ik ga idd morgen als het nog niet is doorgebroken weer testen, ik hoop idd dat het raak is, na 2 x fout te zijn gegaan. 

[quote quote=10399273]Hoi, ik zie idd iets, maar ik wil je niet ontmoedigen. Ik heb dit ook gehad met de Kruidvat Early test. Uiteindelijk werd ik toen enkele dagen later ongesteld en was dat lijntje wellicht een ‘placeholder lijntje’. Om zeker te zijn zou ik gewoon binnen een paar dagen nog eens testen als je menstuatie niet is doorgebroken. Succes![/quote]
ik ben zeer benieuwd, morgen nog een testen wellicht is hij dan wel duidelijk , mits mijn menstruatie niet doorgebroken is natuurlijk 

Als er een streepje is vind ik hem voor een early test op je NOD wel heeeeeel licht! Maar niks is onmogelijk. Zou het over een paar dagen weer eens testen

Terug
Bovenaan