Zien jullie iets op deze testen?

Hoi iedereen,

Ik probeerde te reageren onder het topic bod december 2022, maar het lukt niet. Dus even een apart topic:

Hoi,

Ik had gehoopt dat ik niet als een gek veel te vroeg en teveel ging testen en dan eindeloos staren naar die test in de hoop een lijntje te zien maar here we are ?

Hierbij een foto van twee Kruidvat testen 2v5. De bovenste is van vanochtend en de onderste van nu net. https://ibb.co/RvNm8fk
Zien jullie ook heeeel licht een lijntje? Of ben ik echt door aan het draaien (helemaal plausibel). Zou het kunnen dat dat een indrooglijn is? Ik zag wel twee keer ‘iets’ binnen de afleestijd, maar vanochtend moest ik het nog met een zaklamp bekijken, nu zie ik iets duidelijker een lijntje precies.

Ik ging wachten met testen maar gisteren kreeg ik veel endometriose pijn en toen verloor ik de hoop.
 
Dank je wel allemaal! Ik kan het gewoon echt niet geloven :eek: ik durf nog niet eens blij te zijn, er kan ook nog wel veel mis gaan..
mijn NOD is vrijdag, ik ben nu dus 10 DPO (5 dagen na een terugplaatsing van een vijfdaagse cryo, ik zit in een ivf traject).
mijn luteale fase is 10-11 dagen dus het is ook wel hoopvol dat ik nog niets van bloed heb gezien. Al kan dat ook onderdrukt worden door de medicatie.
 
Ik zie inderdaad ook heel lichte lijntjes, maar een lijntje is een lijntje ?Mijn eerste test van afgelopen vrijdag was ook heel licht en bijna niet te zien. Ondertussen al wat meer zichtbaar dus dat zal bij jou ook wel komen!
 
Terug
Bovenaan