Zien jullie iets?

<p>Zien jullie ook heeeeel licht een streepje of word ik gek? <br /><br /></p><p>https://postimg.cc/NyPPXW4C</p><p> </p>
 
Dit is de early test, maar ik ben eigenlijk wat in de war. Ik heb normaal een cyclus van 30 à 34 dagen en deze keer had ik mijn 'maandstonden' rond de 25ste dag. Na 3 dagen was de bloeding weg. Ik voelde nog steekjes in onderbuik, rug en lies dus dacht ik toch te testen en dan zag ik dus dit. Naar mijn gevoel was de bloeding te hevig voor een innesteling...


Ik ga morgen nog eens testen om te zien of het donkerder geworden is.
 
Ik zou zelf nog even een slag om de arm houden en over 2-3 dagen opnieuw testen. Voor mij is een test pas positief als je je niet hoeft af te vragen of je een streep ziet :) Helaas hier op het forum al meerdere keren gezien dat mensen gefeliciteerd werden en toch gewoon enkele dagen later ongesteld. Dan komt de klap denk ik nog harder aan
 
Morgen testen heeft nog geen nut. Je hcg waarde neemt iedere 2 a 3 dagen pas toe.

Snap je wel. Ik deed zelfs soms 3 x per dag een test haha. Krijg nu zelfs nog de neiging terwijl al 15 weken ben en super goede echos heb gehad.
 
Terug
Bovenaan