Zien jullie ook overal dikke buiken en kinderwagens???

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Sinds 3 maanden zijn mijn man en ik aan het "klussen". Het valt me op dat ik sindsdien overal zwangere vrouwen en moeders met baby's zie. Waren die er vantevoren ook al?
Het lijkt wel of het me ineens veel meer opvalt!
Het is wel een raar gevoel iedere maand, de spanning rond de NOD. Mijn man was nog niet echt enthousiast de afgelopen twee maanden, vond dat ik het eerste half jaar nergens op moest rekenen, maar sinds afgelopen zaterdag is hij ook helemaal enthousiast.  Doordat hij nu ook zo enthousiast is, word ik alleen maar zenuwachtiger.
Veel succes allemaal, ik zal voor jullie duimen, op naar de NOD.

Groetjes Hanneke

Het lijkt haast wel zo he?
Alsof je een nieuwe wereld binnentreedt nu je zelf bezig bent.

Overigens staat er nog een wandelwagen in onze eigen gang voor onze zoon van 9 maand....dus ik ben misschien wel zo'n mama met baby die je overal denkt te zien, maar toch ook al weer bezig voor een 2e....

Groetjes,
Marije

Hoi Hanneke,

Dat heb ik ook! dat is allemaal zwangeren zie.
Mijn man heeft er ook zin in! ondanks dat de kans groot is dat ik hyperemesis krijg.
(heel vaak overgeven) wij zitten in de derde ronde, in ben net weer ongi geworden en kan niet wachten dat het weer over is.
groetjes Tamara
Succes

Had ik ook, zowel voor de 1e als 2e zwangerschap (toen had ik verwacht er minder mee bezig te zijn, omdat er al ééntje rondliep)

gr. Mosy

Heel herkenbaar, ik zie ook overal dikke buiken!!  En daar ben ik dan toch een beetje jaloers op. En wat lopen er  toch veel mensen met een wandelwagen, dat viel me eerst nooit op.  Dan denk ik "die is leuk, kon ik er ook maar een kopen".
Heel normaal dus, dat hebben we denk ik allemaal wel !

Groetjes,
Esprit  

Ha,

Hierop kan ik volmondig ja antwoorden!
Tot vervelens toe.............

Liefs Anne

hoi hoi
Ja al die dikke buiken ik wou dat het bij ons ook raak is, nog even afwachten.
Bij ons in de vriendengroep zijn er ook al twee zwanger de een meteen na het stoppen van de pil en de ander na 2 mannden snel he?
Nou wie weet lopen wij allemaal straks ook te pronken met onze dikke buik succes.

groetjes Bianca

Hoi hoi ,

Jazeker zie je overal dikke buiken   en wandel wagens .
En mij word vaak de vraag gesteld of ik al kinderen heb , ik ben namelijk kraamverzorgster, dus zit dicht bij het vuur erg leuk maar soms ook confronterend als je zelf net weer ongesteld bent geworden .
                      Maar we houden moed       groetjes happywoman

Terug
Bovenaan