zien jullie ook zo op tegen de feestdagen

hoi meiden

Dit wordt een rare kerst Omdat ik die eigenlijk met 4 kindjes had moeten vieren
Er mist nu gewoon iemand voor mijn gevoel Ik ga wel een kaarsje bij Mathijs* branden maar hij is er niet bij Ook de jaarwisseling zal raar zijn We gaan een klote
jaar afsluiten (sorry) en hopen dat 2008 een beter jaar wordt Het begin is er gelukkig al ik ben inmiddels al weer 12weken zwanger en mijn echo van vorige week was goed Maar ik zou blij zijn als die feestdagen voorbij zijn

groetjes Corina

He Corina,

Kan me voorstellen dat je enorm opziet tegen de feestdagen. Heel veel sterkte ermee. Fijn om te horen dat je wel al met een goede nieuwe start begonnen bent. Nog gefeliciteerd! Hopelijk komen jullie de feestdagen een beetje door.

groetjes,
Dionne

Hoi Corina,

Ik kan me voorstellen dat je tegen de feestdagen op ziet hopelijk voor jou gaan die dan een beetje snel voorbij.

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, hopelijk gaat alles goed.
Wij zitten nog steeds te wachten tot we weer zwanger zijn. Op 19 september curettage gehad en heeft ruim 2 maanden geduurd voordat ik eens ongi werd. Hopelijk is m'n cyclus nu weer een beetje normaal en duurt het niet al te lang voor ik zwanger wordt. Ik moet zeggen dat ik de feestdagen altijd heel erg leuk vind hoor, hopelijk gaat de tijd nu een beetje snel......... Dat wachten duurt altijd vreselijk lang!

Succes met je zwangerschap en probeer en tijdens de  feestdagen toch iets leuks van te maken, dan zijn ze ook gauw voorbij.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan