Zien mensen al dat je zwanger bent

Dag aankomende mama's

Worden jullie al aangesproken omdat je al een echte toeter krijgt, of dat je zo aan het stralen bent?

Of (net als mij) dat mensen toch twijfelen of je niet gewoon een dikke buik hebt.

ben benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs!

Hi Joyce
Bij mij was het al heel snel dat mensen dachten dat ik zwanger was, maar dat ze het niet durfde te vragen (zeiden ze achteraf).
Maar nu kan iedereen het goed zien. Maar het is ook mn 3e zwangerschap.

Mensen die weten dat ik zwanger ben die maken nu wel opmerkingen "je kan het nu wel zien pff al een aardige buikje" Maar ben nog geen mensen tegen gekomen die het mij hebben gevraagd. hihi

Het valt niet meer te ontkennen bij mij. Ben normaal gesproken erg tenger en heb nu echt al een flinke buik. Mensen die het niet weten, zien het nu ook. Maar ja, het is dan ook de derde...
Bij m'n eerste zag je het pas na 22 weken ofzo.

Ik ben voor de eerste keer zwanger, maar je kan er nu echt niet meer omheen. Wat eerst nog een twijfelachtig, ben je zwanger of ben je aangekomen, buik was is nu overduidelijk een zwangerschapsbuik :) En ik ben er hartstikke trots op!

Ik vind het wel erg opvallen maar als ik bijv een trui ofzo aan heb zie je er niets van. Sommige zeggen zo het gaat nu groeien he en andere zeggen oh je hebt nog niet veel buik voor 20w. Het is de eerste dus zal nu wel komen. Ben 6 kilo aangekomen nu.
Baarmoeder zit nu tot mijn navel. Dus die zal er eerdaags wel uitploppen.. hoe is dat bij jullie?

Zelf zie ik het ook! haha, maar was eergister bij de tandarts en die zei: wat bloed je tandvlees toch snel, ik hoef er maar lucht tegen te blazen en het bloed. Ben je soms zwanger?
Ze konden (de assistente en hij) het echt niet zien dat ik zwanger ben.... ben al 19 weken, tis de eerste.

Ben benieuwd wanneer iemand het echt ziet!

Terug
Bovenaan